Fakta om udbudet
Udbyder
Randers Kommune
Vindere
(03.06.2019)
Tandklinikken i Sundhedshuset v. tandlæge Frank Kruhöffer ApS
8900 Randers C
Levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til Randers Kommune
Randers Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189668
Laksetorvet
Randers
8900
Danmark
Kontaktperson: Jonas Aamøe Laursen
Telefon: +45 89151134
E-mail: jonas.aamoe.laursen@randers.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6d85741b-66fe-4482-8267-ed00de5e5e45/homepage
Del II: Genstand
Levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til Randers Kommune
Udbuddet vedrører en prisaftale om levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til Randers Kommune.
Randers Kommune
Udbuddet omfatter levering af tandprotetik og tilknyttede ydelser til pensionister og øvrige ydelses-modtagere i Randers Kommune, der opfylder betingelserne for helbredstillæg i Lov om socialpension, Lov om højeste, mellemste, forhøjet almindelig og almindelig førtidspension eller tilskud efter Lov om aktiv socialpolitik.
I henhold til disse bestemmelser ydes helbredstillægget til betaling af borgernes egne udgifter til tand-protetik. Helbredstillægget svarer maksimalt til 85% af de priser, som Randers Kommune har kunnet opnå på de pågældende ydelser i henhold til den prisaftale, der bliver indgået. Der kan endvidere ydes helbredstillæg til dækning af de ydelser som indgår i behandlingsforløbet og som er tilknyttet erhvervelsen af tandprotesen.
Borgeren har også mulighed for at søge om økonomisk hjælp til dækning af udgifter til tandproteser og de udgifter der indgår i selve behandlingsforløbet. Tilskuddets størrelse vil altid bero på en individuel vurdering af borgeren. Dertilhørende er personer, der modtager ydelser iht. Lov om aktiv socialpolitik og som svarer til kontanthjælp/uddannelseshjælp/integrationsydelse, berettiget til et rettighedsbaseret tilskud til tandbehandling.
Randers Kommune ønsker at indgå prisaftale på det udbudte med én leverandør.
Den valgte leverandør leverer ydelsen direkte til borgerne efter forudgående ansøgning/bevilling fra Randers Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til Rammekontrakt, Bilag 1 – Spørgsmål og svar, Bilag 2 – Tilbudsliste samt Bilag 3 – Kravspecifikation.
Den forventede omsætning estimeres til 7 300 000 DKK årligt. Den forventede omsætning for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver.
Randers Kommune forpligter sig ikke til, at aftage det for det opgivne beløb, idet opgavens omfang vil være afhængigt af det til enhver tid eksisterende antal berettigede borgere, som benytter kommunens ydelser samt af borgernes valg.
Borgeren vil blive oplyst hvilken leverandør, der er indgået prisaftale med, samt at det står borgeren frit at vælge en hvilken som helst anden leverandør.
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 2 år. Kontrakten kan forlænges i 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk