Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=233515&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Reverse skulderprotese (cementerbar og ucementerbar)
(05.07.2019)
LIMA Denmark ApS
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå
Reverse skulderprotese (cementerbar og ucementerbar)
(05.07.2019)
Tornier Scandinavia
Herstedøstervej 27-29
2620 Albertslund
Reverse skulderprotese (cementerbar og ucementerbar)
(05.07.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund
Reverse skulderprotese (cementerbar og ucementerbar)
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
Telefon: +45 78410000
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Reverse skulderprotese (cementerbar og ucementerbar)
Udbud af reverse skulderproteser (cementerbare og ucementerbare). Udbuddet et et genudbud af en annulleret delaftale i et netop overstået udbud af osteosyntesemateriale og skulderimplantater.
Udbud af reverse skulderproteser (cementerbare og ucementerbare). Udbuddet et et genudbud af en annulleret delaftale i et netop overstået udbud af osteosyntesemateriale og skulderimplantater.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Varigheden af
Kontraktperioden er fastsat til 6 år, begrundet i afskrivningsperioden for de tilknyttede
Instrumentarier, nødvendige initialinvesteringer vedr. etablering af konsignationslagre,
Oplæring/uddannelse af personale samt minimering af de negative patienteffekter forbundet med
Personalets nødvendige erfaringsopbygning i nye implantater/instrumentarier ved et eventuelt
Systemskifte.
Del VI: Supplerende oplysninger
Ultimo 2024
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede ESourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon
70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § § 135 og 136 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser):
- Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, sociallovgivningsområdet og det arbejdsretlige område, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens
§ 137, stk.1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100 000 DKK eller derover.
Opgørelsen af forbruget i Kontraktbilag 3 samt den forventede værdi er et estimat og da der er et overlap mellem produkterne på denne aftale og andre områder, som gør det umuligt at opgøre det præcise forbrug, er dette ikke nødvendigvis helt retvisende. Da udbuddet er et genudbud af en annulleret delkontrakt i udbud nr. 2018/S 196-442612, Osteosyntesemateriale og skulderimplantater, vil kontraktens udløb følge denne kontrakt og udløbe d. 31.3.2025.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0