Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Vindere
Borgere med svære psykiske udfordringer
(27.06.2019)
ISS Facility Services A/S
Gyngemose Parkvej 50
2860 Søborg
Borgere med fysiske udfordringer
(27.06.2019)
Sundhedskompa9et ApS
Symfonivej 20
2730 Herlev
Borgere med fysiske udfordringer
(27.06.2019)
Servisio Danmark
Vibevej 20, stuen
2400 København NV
Borgere med svære psykiske udfordringer
(27.06.2019)
Contra A/S
Vester Farimagsgade 1, 2.
1606 København V
Borgere med fysiske udfordringer
(27.06.2019)
Quick Care
Birk Centerpark 40
7400 Herning
Borgere med personlige udfordringer
(27.06.2019)
Assistancen
Ølbycenter 31, 2.
4600 Køge
Borgere med svære psykiske udfordringer
(27.06.2019)
Job&Råd ApS
Telegrafvej 5,1. 2. sal tv.
2750 Ballerup
Borgere med svære psykiske udfordringer
(27.06.2019)
Tiponi ApS
Høffdingsvej 34,
2500 Valby
Opdateringer
II.2.4
I stedet for:
Læses:
En interessetilkendegivelse skal angive:
1) Tilbudsgiver navn og kontaktperson;
2) Kort beskrivelse af tilbudsgivers virksomhed;
3) Referencer for udførelse af tjenesteydelser af samme art med angivelse af modtagere af tjenesteydelserne, tjenesteydelsernes værdi og udførelsestidspunkt.
Udbud af afklaringsforløb
Høje-Taastrup Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
Telefon: +45 43591000
E-mail: NielsTi@htk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330953
Del II: Genstand
Udbud af afklaringsforløb
Høje-Taastrup kommune udbyder en rammeaftale om afklaringsforløb for Borger- og Arbejdsmarkedsceneret. Frist for tilkendegivelse af interesse er den 15.4.2019.
Formålet med afklaringen er at tilvejebringe et grundlag for kommunens beslutninger om borgerens videre forløb. Målgruppen for tilbuddet omfatter personer, der er langt fra arbejdsmarkedet med væsentlige skånehensyn af både fysisk, psykisk og social karakter såvel som personer tættere på arbejdsmarkedet.
Afklaringsforløbet har til formål at afklare borgerens ressourcer og muligheder i forhold til arbejdsmarkedet samt give en vurdering af borgerens muligheder for tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Afklaringen kan for eksempel indbefatte virksomhedspraktik, besigtigelse af arbejdsplads eller hjemmefunktionsbeskrivelser.
Høje-Taastrup Kommune
Udbuddet gennemføres efter reglerne i udbudslovens afsnit III om sociale og andre specifikke tjenesteydelser. Rammeaftalen vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse.
Ordregiver opfordrer interesserede tilbudsgivere til at tilkendegive deres interesse i tildeling af rammeaftalen. Frist 15.4.2019.
Interessetilkendegivelse skal afgives alene på grundlag af denne forhåndsmeddelelse. Yderligere materiale om dette udbud er ikke tilgængeligt på nuværende tidspunkt.
Spørgsmål skal stilles igennem EU Supplys spørgsmål/svar modul. Alle deltagere modtager varsling på deres eksterne mail, når der publiceres svar.
Alle dokumenter til ordregiver skal uploades og sendes igennem EU Supply inden fristen udløberden 15.4.2019 og er omkostningsfrit for de interesserede.
Al kommunikation sker via EU Supply.
Frist for interessetilkendegivelse 15.4.2019. Udvalgte tilbudsgivere (4-7) modtager udbudsmateriale 2.5.2019 med tilbudsfrist 3.6.2019. Forhandlinger i perioden 4-14.6.2019. Indgåelse af kontrakt 17.6.2019. Driftsstart 1.8.2019. Ændringer i tidsplan forbeholdes.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk