Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=231249&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Delaftale 1 - Stand alone
(26.06.2019)
Sysmex Nordic ApS
Hedegårdsvej 88
2300 København S
Apparatur til HbA1c analyse m.m
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Marianne Malek
Telefon: +45 93567239
E-mail: mzma@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Apparatur til HbA1c analyse m.m
Udbud af apparatur til HbA1c analyse samt levering af forbrugsvarer.
Delaftale 1 - Stand alone
Delaftale 1 omfatter apparatur til HbA1c analyse stand-alone, dvs. uden opkobling/sammenkobling til eksisterende apparatur, men dog til eksisterende IT.
Mulighed for forlængelse af 1 periode af 12 måneder.
Serviceoptioner og reservedels optioner, som angivet i udbudsmaterialet.
Udbuddet omfatter option på at følgende Ordregivere kan tiltræde rammeaftalen:
Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
9200 Aalborg Ø
Region Midtjylland
Skottenborg 26
8800 Viborg
Region Syddanmark
Damhaven 12
7100 Vejle
Delaftale 2 - Båndløsning
Delaftale 2 omfatter apparatur til HbA1c analyse, der kan kobles op til eksisterende båndløsning med andre blodanalyse apparaturer.
Mulighed for forlængelse af 1 periode af 12 måneder.
Serviceoptioner og reservedels optioner, som angivet i udbudsmaterialet.
Udbuddet omfatter option på at følgende Ordregivere kan tiltræde rammeaftalen:
Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
9200 Aalborg Ø
Region Midtjylland
Skottenborg 26
8800 Viborg
Region Syddanmark
Damhaven 12
7100 Vejle
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk