Fakta om udbudet
Udbyder
Amgros I/S
Amgros 2019-2.84.a
Amgros I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Dampfærgevej 22
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Flemming Sonne
Telefon: +45 88713000
E-mail: udbud@amgros.dk
Fax: +45 88713008
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Del II: Genstand
Amgros 2019-2.84.a.
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Med henblik på at forsyne interessenternes afdelinger på sygehusene med lægemidler, ønsker Amgros at indgå rammeaftaler for de i afsnit II.2.4 angivne lægemidler. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Rammeaftaler indgås uden købepligt, og sygehusafdelingerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros' rammeaftaler.
Leveringssted er den af Amgros på bestillingen angivne adresse (sygehusafdeling eller tilknyttede lokationer).
Rammeaftalen omfatter levering af jod-produkter (ATC-kode V10XA01, Iod (131-i)-natriumiodid) kapsler med styrker i intervallet 740-5550 Mbq. Leverandøren skal give tilbud på lægemidlet i flere forskellige styrker indenfor forskellige styrkeintervaller nærmere specificeret på varelisten.
Der skal afgives pris for levering, da prisen på jod-produkterne ikke inkluderer fragt.
Under betegnelsen "mængde i enheder" i varelisten er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under aftalen. Det bemærkes, at dette skøn er baseret på et historisk forbrug, og at leverandørerne må påregne, at det faktiske indkøb under en rammeaftale kan afvige væsentligt derfra. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 3.2 og rammeaftalens pkt. 2.
Lægemidlerne skal have markedsføringstilladelse gældende for Danmark senest ved tilbudsfristens udløb, jf. pkt. IV.2.2. Endvidere skal leverandøren på tidspunktet for tilbudsfristens udløb og i løbet af rammeaftalens varighed have tilladelse til fremstilling, indførsel eller engrosforhandling af lægemidler inden for EU/EØS.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Amgros 2019-2.84.a.
Del VI: Supplerende oplysninger
Efter afholdelse af orienteringsmøde har Amgros konstateret, at der skulle foretages flere ændringer af udbudsmaterialet, herunder i relation til varelisten, afgivelse af pris og beregning af evalueringstekniske priser. Amgros har derfor fundet det mest hensigtsmæssigt, at udbuddet blev aflyst, og lægemidlerne genudbudt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 593 af 2.6.2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk.4
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk