23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 057-131219
Offentliggjort
21.03.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Amgros I/S

Amgros 2019-2.82.a


Amgros I/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Amgros I/S
Dampfærgevej 22
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Flemming Sonne
Telefon: +45 88713000
E-mail: udbud@amgros.dk
Fax: +45 88713008
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Amgros 2019-2.82.a.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33600000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Med henblik på at forsyne interessenternes afdelinger på sygehusene med lægemidler, ønsker Amgros at indgå rammeaftaler for de i afsnit II.2.4 angivne lægemidler. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Rammeaftaler indgås uden købepligt, og sygehusafdelingerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros' rammeaftaler.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Leveringssted er den på bestillingen angivne adresse/sygehusafdeling.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter levering af jod-produkter (ATC-kode V09IX01, Iod (123-i) -iobenguan og ATC-kode V09FX02, Iod (123-i)-natriumiodid), injektionsvæske med styrker indenfor intervaller specificeret på varelisten. Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler (udbudsnummer 1 og 2).

Denne delaftale (1) omfatter levering af Iod(123-i)-iobenguan (ATC-koden V09IX01), injektionsvæske med styrker i styrkeintervallet 51-400 Mbq. Leverandøren skal give tilbud på lægemidlet i flere forskellige styrker indenfor forskellige styrkeintervaller specificeret nærmere på varelisten.

Der skal for begge delaftaler (udbudsnummer 1 og udbudsnummer 2) også afgives pris for levering, da prisen på jod-produkterne ikke inkluderer fragt.

En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller begge delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale (udbudsnummer 1 henholdsvis udbudsnummer 2).

Under betegnelsen "mængde i enheder" i varelisten er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under delaftalen (udbudsnummer 1). Det bemærkes, at dette skøn er baseret på et historisk forbrug, og at leverandørerne må påregne, at det faktiske indkøb under en rammeaftale kan afvige væsentligt derfra. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 3.2 og rammeaftalens pkt. 2.

Lægemidlerne skal have markedsføringstilladelse gældende for Danmark senest ved tilbudsfristens udløb, jf. pkt. IV.2.2. Endvidere skal leverandøren på tidspunktet for tilbudsfristens udløb og i løbet af rammeaftalens varighed have tilladelse til fremstilling, indførsel eller engrosforhandling af lægemidler inden for EU/EØS.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Leveringssted er den på bestillingen angivne adresse/sygehusafdeling.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter levering af jod-produkter (ATC-kode V09IX01, Iod (123-i) -iobenguan og ATC-kode V09FX02, Iod (123-i)-natriumiodid), injektionsvæske med styrker indenfor intervaller specificeret på varelisten. Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler (udbudsnummer 1 og 2).

Denne delaftale (2) omfatter levering af Iod (123-i)-natriumiodid (ATC-kode V09FX02) med styrker i styrkeintervallet 0-370 Mbq med. Leverandøren skal give tilbud på lægemidlet i flere forskellige styrker indenfor forskellige styrkeintervaller specificeret nærmere på varelisten.

Der skal for begge delaftaler (udbudsnummer 1 og udbudsnummer 2) også afgives pris for levering, da prisen på jod-produkterne ikke inkluderer fragt.

En leverandør kan vælge at give tilbud på en eller begge delaftaler, og tildeling sker separat for hver enkelt delaftale (udbudsnummer 1 henholdsvis udbudsnummer 2).

Under betegnelsen "mængde i enheder" i varelisten er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under delaftalen (udbudsnummer 2). Det bemærkes, at dette skøn er baseret på et historisk forbrug, og at leverandørerne må påregne, at det faktiske indkøb under en rammeaftale kan afvige væsentligt derfra. Der henvises til udbudsbetingelsernes pkt. 3.2 og rammeaftalens pkt. 2.

Lægemidlerne skal have markedsføringstilladelse gældende for Danmark senest ved tilbudsfristens udløb, jf. pkt. IV.2.2. Endvidere skal leverandøren på tidspunktet for tilbudsfristens udløb og i løbet af rammeaftalens varighed have tilladelse til fremstilling, indførsel eller engrosforhandling af lægemidler inden for EU/EØS.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 027-059439
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale 1

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale 2

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Efter afholdelse af orienteringsmøde har Amgros konstateret, at der skulle foretages flere ændringer af udbudsmaterialet, herunder i relation til varelisten, afgivelse af pris og beregning af evalueringstekniske priser. Amgros har derfor fundet det mest hensigtsmæssigt, at udbuddet blev aflyst, og lægemidlerne genudbudt.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 593 af 2.6.2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk.4

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/03/2019

Send til en kollega

0.054