Fakta om udbudet
Udbyder
Tønder Kommune
Vindere
Levering af Pædagogiske- og Sundheds-ydelser til Tønder Kommune
(04.06.2019)
Trolle Care
Svanemøllevej 58
2900 Hellerup
Levering af Pædagogiske- og Sundheds-ydelser til Tønder Kommune
Tønder Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189781
Wegners Plads 2
Tønder
6270
Danmark
Kontaktperson: Bram van Leeuwen
Telefon: +45 30704137
E-mail: bvl1@toender.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://toender.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/337812
Del II: Genstand
Levering af Pædagogiske- og Sundheds-ydelser til Tønder Kommune
Udbuddet vedrører levering af Pædagogiske- og Sundheds-ydelser til Tønder Kommune. Der bliver tale om arbejde med asylansøgere der bor på asylcentre i Asylsyd, herunder også privat indkvarterede.
Tønder og Esbjerg kommuner
Udbuddet vedrører levering af Pædagogiske- og Sundheds-ydelser til Tønder Kommune. Der bliver tale om arbejde med asylansøgere der bor på asylcentre i Asylsyd, herunder også privat indkvarterede.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Udfyldt Tro og Love erklæring,
- Udfyldt Virksomhedsprofil,
- Tegnet Erhvervs og Produktansvarsforsikring,
- Nøgletal - resultat før skat samt egenkapital,
- Referenceliste over betydeligste sammenlignelige leverancer.
Kan læses ud af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Pris: 100%.
Se nærmere definition på tildelingsprocedure/betingelser i udbudsmaterialet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk