Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
Udbuddet annulleres, da det er lykkedes ordregiver at afsætte ydernummeret på almindelige overenskomstmæssige vilkår.
Udbud af lægepraksis i Skjern
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
Telefon: +45 24858259
E-mail: helle.slotsdal@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Del II: Genstand
Udbud af lægepraksis i Skjern
Udbuddet vedrører den fulde drift af lægepraksis, herunder nødvendigt klinikpersonale, tilstrækkelig lægekapacitet i forhold til patienttal mv.
Kvalitetsniveauet af driften er styret af overenskomsten, der altså som udgangspunkt bestemmer tilgængelighed, åbningstider mv. Bemærk dog, at klinikken ikke kan være ferielukket, da regionen betaler en fast årlig pris for at få patienterne behandlet efter behov.
Skjern
Udbuddet omfatter drift af lægepraksis i Skjern by, da en lægepraksis i Skjern frasiger sig 1 ubesat ydernummer og ca. 1 000 patienter pr. 1.8.2019. Derfor udbydes 1 lægekapacitet. Hvor mange patienter der tilknyttes klinikken, afhænger af patienternes lægevalg, og kan derfor ikke angives på forhånd. Grundet den særlige situation, vil prisafgivelsen være ændret i forhold til tidligere udbud af lægepraksis.
Der vil ikke være mulighed for at overtage hverken lokaler, udstyr eller medarbejdere. Klinikken skal drives fra lokaler, som opfylder overenskomstens krav, og som er beliggende i Skjern by.
Udbuddet vedrører den fulde drift af lægepraksis, herunder nødvendigt klinikpersonale, tilstrækkelig lægekapacitet iht. patienttal mv. Kvalitetsniveauet af driften er styret af overenskomsten, der altså som udgangspunkt bestemmer tilgængelighed, åbningstider mv. Bemærk dog, at klinikken ikke kan være ferielukket, da regionen betaler en fast årlig pris for at få patienterne behandlet efter behov.
Når vindende tilbudsgiver overtager driften af praksis, tilbydes patienterne gebyrfrit lægevalg, ligesom patienterne generelt har frit lægevalg. Derfor kan ordregiver ikke garantere patienttallet ved opstart.
Den vindende tilbudsgiver skal endvidere deltage i lægevagtordningen på lige fod med øvrige praksis i området.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der udbydes en 3-årig kontrakt med mulighed for forlængelse i 1 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply.
Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne.
Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eusupply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svarmodulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud: Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en
Kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk.. 1, nr. 2. Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne.
Frist for tilmelding fremgår ligeledes af udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dk
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse: http://KFST.dk