23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 075-177401
Offentliggjort
16.04.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Sjælland

Vindere

Delaftale 18: Osteosyntese - kabler eller lignende til selvstændig brug

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 14: Osteosyntese - trokanterafsprængning

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 13: Osteosyntese - skinner og skruer large fragment

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 24: Skulder - alloplastik og fraktur

(14.10.2019)
LIMA Denmark ApS
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå

Delaftale 26: Skulder - stemfri protese

(14.10.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund

Delaftale 19: Osteosyntese - K-wire til selvstændig brug

(14.10.2019)
Fischer Medical aps
Produktionsvej 12
2600 Glostrup

Delaftale 11: Osteosyntese - skinner, skruer og kabler til proksimale periprostetiske femurfrakturer

(14.10.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund

Delaftale 5: Osteosyntese - Marvsøm

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 13: Osteosyntese - skinner og skruer large fragment

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 20: Hånd - distal radius

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 14: Osteosyntese - trokanterafsprængning

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 10: Osteosyntese - skinne med tilhørende glideskrue til hoftenære femurfrakturer

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 5: Osteosyntese - Marvsøm

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 15: Osteosyntese - kanylerede skruer til behandling af mediale collumfemoris frakturer

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 8: Osteosyntese - prækonturerede skinner og skruer malleol

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 12: Osteosyntese - skinner og skruer small fragment

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 6: Osteosyntese - prækonturerede skinner og skruer distal femur og tibia proksimalt

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 4: Osteosyntese - fleksibel marvsøm

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 9: Osteosyntese - skinner og skruer proksimal humerus

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 17: Osteosyntese - knogleskruer (half-pins) til modulære eksterne fiksatorsystemer

(14.10.2019)
Swemac Osmedic
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå

Delaftale 11: Osteosyntese - skinner, skruer og kabler til proksimale periprostetiske femurfrakturer

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 25: Skulder - reverse

(14.10.2019)
LIMA Denmark ApS
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå

Delaftale 15: Osteosyntese - kanylerede skruer til behandling af mediale collumfemoris frakturer

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 23: Kanylerede kompressionsskruer - hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 2: Osteosyntese - clavicel

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 9: Osteosyntese - skinner og skruer proksimal humerus

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 2: Osteosyntese - clavicel

(14.10.2019)
Arthrex Danmark
Islands Brygge 39
2300 København S

Delaftale 16: Osteosyntese - kanylerede skruer

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 23: Kanylerede kompressionsskruer - hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 7: Prækonturerede skinner og skruer tibia distalt

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 17: Osteosyntese - knogleskruer (half-pins) til modulære eksterne fiksatorsystemer

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 18: Osteosyntese - kabler eller lignende til selvstændig brug

(14.10.2019)
Arthrex Danmark
Islands Brygge 39
2300 København S

Delaftale 24: Skulder - alloplastik og fraktur

(14.10.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund

Delaftale 26: Skulder - stemfri protese

(14.10.2019)
LIMA Denmark ApS
Lyngebækgaards Allé 2
2990 Nivå

Delaftale 21: Hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 22: Kanylerede skruer - hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 21: Hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 1: Osteosyntese - albue

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 7: Prækonturerede skinner og skruer tibia distalt

(14.10.2019)
Arthrex Danmark
Islands Brygge 39
2300 København S

Delaftale 8: Osteosyntese - prækonturerede skinner og skruer malleol

(14.10.2019)
Arthrex Danmark
Islands Brygge 39
2300 København S

Delaftale 20: Hånd - distal radius

(14.10.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund

Delaftale 12: Osteosyntese - skinner og skruer small fragment

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 6: Osteosyntese - prækonturerede skinner og skruer distal femur og tibia proksimalt

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 3: Osteosyntese - femurmarvsøm med glideskrue

(14.10.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund

Delaftale 10: Osteosyntese - skinne med tilhørende glideskrue til hoftenære femurfrakturer

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 16: Osteosyntese - kanylerede skruer

(14.10.2019)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød

Delaftale 22: Kanylerede skruer - hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

(14.10.2019)
Stryker Danmark
Postboks 1607
0900 København C.

Delaftale 1: Osteosyntese - albue

(14.10.2019)
Smith & Nephew A/S
Slotsmarken 14
2970 Hørsholm

Delaftale 25: Skulder - reverse

(14.10.2019)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund

Opdateringer

Annullering
(14.10.2019)

Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers oplyste
e-mail.
Tilbud skal affattes på dansk.
Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.
Bemærk at Ordregiver forud for tildeling af kontrakt er forpligtet til at kræve, at den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD (jf. Udbudslovens § § 152-155). Denne dokumentation skal være Ordregiver i hænde senest 18 dage efter, at den pågældende Tilbudsgiver har modtaget anmodning herom. Det samme gælder for de virksomheder, som den vindende tilbudsgiver måtte basere sit tilbud på. Fristen vil alene blive forlænget af Ordregiver i særlige tilfælde.
Dokumentation for en dansk Tilbudsgiver er en Serviceattest udstedt senest 6 måneder før tilbudsfristen samt dokumentation for opfyldelse af mindstekravene. Dokumentation for en udenlandsk Tilbudsgiver anhænger af mulighederne i det pågældende land.
Serviceattest kan rekvireres her:
https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmod_om_serviceattest
Bemærk følgende vedr. ESPD: Erhvervsstyrelsen skal i forbindelse med udstedelse af serviceattest indhente en straffeattest fra Kriminalregisteret for samtlige medlemmer af virksomhedens bestyrelse og direktion mm. Erhvervsstyrelsen kan kun indhente sådanne straffeattester med de pågældende personers samtykke og har derfor behov for en samtykkeerklæring. Disse personer skal endvidere afgive en tro- og loveerklæring vedr. de strafbare forhold, som straffeattesten indhentet af Erhvervsstyrelsen ikke omfatter. Samtykke- og tro- og loveerklæringerne er gyldige i et år, og Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede nu at indhente dem fra bestyrelses- og direktionsmedlemmer, så fristen for indhentelse af serviceattest kan overholdes. Link til skabelon for samtykke- og tro- og loveerklæring findes på ovennævnte hjemmeside.
Bemærk yderligere: Den, der anmoder om serviceattesten, skal have fuldmagt fra virksomheden til – på vegne af virksomheden – at give samtykke til, at Erhvervsstyrelsen indhenter strafoplysninger om virksomheden, og afgive erklæring om, hvorvidt virksomheden inden for de seneste 4 år er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for ét eller flere forhold indeholdt i Udbudslovens § 135.
Særligt danske tilbudsgivere med bestyrelses- eller direktionsmedlemmer i udlandet:
Erhvervsstyrelsen vil indhente danske straffeattester for udenlandske ledelsesmedlemmer, hvilket betyder, at der i forbindelse med rekvirering af serviceattest skal uploades kopi af ID samt samtykke- og tro- og love-erklæringer for udenlandske personer i virksomhedens bestyrelse og direktion mm.
Ordregiver kan desuden kræve, at Tilbudsgiver fremlægger dokumentation fra andre lande, hvis dette vurderes relevant, herunder fra ledelsesmedlemmets hjemland. Udsteder det pågældende land ikke straffeattester, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde (jf. ESPD del III A), kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land.
Særligt udenlandske tilbudsgivere:
Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land.

Annullering
(14.10.2019)

Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers oplyste
e-mail.
Tilbud skal affattes på dansk.
Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.
Bemærk at Ordregiver forud for tildeling af kontrakt er forpligtet til at kræve, at den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD (jf. Udbudslovens § § 152-155). Denne dokumentation skal være Ordregiver i hænde senest 18 dage efter, at den pågældende Tilbudsgiver har modtaget anmodning herom. Det samme gælder for de virksomheder, som den vindende tilbudsgiver måtte basere sit tilbud på. Fristen vil alene blive forlænget af Ordregiver i særlige tilfælde.
Dokumentation for en dansk Tilbudsgiver er en Serviceattest udstedt senest 6 måneder før tilbudsfristen samt dokumentation for opfyldelse af mindstekravene. Dokumentation for en udenlandsk Tilbudsgiver anhænger af mulighederne i det pågældende land.
Serviceattest kan rekvireres her:
https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmod_om_serviceattest
Bemærk følgende vedr. ESPD: Erhvervsstyrelsen skal i forbindelse med udstedelse af serviceattest indhente en straffeattest fra Kriminalregisteret for samtlige medlemmer af virksomhedens bestyrelse og direktion mm. Erhvervsstyrelsen kan kun indhente sådanne straffeattester med de pågældende personers samtykke og har derfor behov for en samtykkeerklæring. Disse personer skal endvidere afgive en tro- og loveerklæring vedr. de strafbare forhold, som straffeattesten indhentet af Erhvervsstyrelsen ikke omfatter. Samtykke- og tro- og loveerklæringerne er gyldige i et år, og Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede nu at indhente dem fra bestyrelses- og direktionsmedlemmer, så fristen for indhentelse af serviceattest kan overholdes. Link til skabelon for samtykke- og tro- og loveerklæring findes på ovennævnte hjemmeside.
Bemærk yderligere: Den, der anmoder om serviceattesten, skal have fuldmagt fra virksomheden til – på vegne af virksomheden – at give samtykke til, at Erhvervsstyrelsen indhenter strafoplysninger om virksomheden, og afgive erklæring om, hvorvidt virksomheden inden for de seneste 4 år er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for ét eller flere forhold indeholdt i Udbudslovens § 135.
Særligt danske tilbudsgivere med bestyrelses- eller direktionsmedlemmer i udlandet:
Erhvervsstyrelsen vil indhente danske straffeattester for udenlandske ledelsesmedlemmer, hvilket betyder, at der i forbindelse med rekvirering af serviceattest skal uploades kopi af ID samt samtykke- og tro- og love-erklæringer for udenlandske personer i virksomhedens bestyrelse og direktion mm.
Ordregiver kan desuden kræve, at Tilbudsgiver fremlægger dokumentation fra andre lande, hvis dette vurderes relevant, herunder fra ledelsesmedlemmets hjemland. Udsteder det pågældende land ikke straffeattester, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde (jf. ESPD del III A), kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land.
Særligt udenlandske tilbudsgivere:
Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land.

Udbud af indkøb af osteosyntesemateriale og skulderproteser


Region Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Morten Thorsøe
Telefon: +45 40493156
E-mail: mortt@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=222887&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=222887&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af indkøb af osteosyntesemateriale og skulderproteser

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer og proteser til skuldre inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 48 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - albue

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinner og skruer) til albuenære frakturer inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 80-100.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - clavicel

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinner og skruer) til clavicelfrakturer inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 70-80.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - femurmarvsøm med glideskrue

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (femurmarvsøm med glideskrue) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 300-350.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - fleksible marvsøm

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (fleksible marvsøm) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 100-150.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - marvsøm

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (marvsøm) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år:

- Retrogradt femurmarvsøm: 20,

- Antegradt femurmarvsøm: 30-50,

- Humerus marvsøm: 20-30,

- Tibia Marvsøm: 60-80.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - prækonturerede skinner og skruer distal femur og tibia proksimalt

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33184100
33183200
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (prækonturerede skinner og skruer distal femur og tibia proksimalt) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år:

- Prækonturerede skinner og skruer distal femur: 100-120,

- Prækonturerede skinner og skruer tibia proksimalt: 100-120.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - prækonturerede skinner og skruer tibia distalt

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (prækonturerede skinner og skruer tibia distalt) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 40-50.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - prækonturerede skinner og skruer malleol

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (prækonturerede skinner og skruer malleol) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 40-50.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - skinner og skruer proksimal humerus

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinner og skruer proksimal humerus) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 50.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - skinne med tilhørende glideskrue til behandling af hoftenære femurfrakturer

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinne med tilhørende glideskrue til behandling af hoftenære femurfrakturer) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 100.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - skiner, skruer og kabler til proksimale periprostetiske femurfrakturer

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skiner, skruer og kabler til proksimale periprostetiske femurfrakturer) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 100.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - skinner og skruer small fragment

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinner og skruer small fragment) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 230-350.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - skinner og skruer large fragment

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinner og skruer large fragment) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 40-50.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - trokanterafsprægning

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (trokanterafsprægning) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 20-30.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - kanylerede skruer til behandling af mediale collumfemoris frakturer

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (kanylerede skruer til behandling af mediale collumfemoris frakturer) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 100-150.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - kanylerede skruer

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (kanylerede skruer) til inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 100-150.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - Knogleskruer (half-pins) til modulære eksterne fiksatorsystemer

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (knogleskruer (half-pins) til modulære eksterne fiksatorsystemer) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 50-75.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Osteosyntese - kabler eller lignende til selvstændig brug

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (kabler eller lignende til selvstændig brug) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 75-100.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

K-wire til selvstændig brug

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (K-wire til selvstændig brug) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 750.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hånd distal radius

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinner og skruer) til hånd distal radius inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 650-700.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (skinner og skruer) til hånd - håndrod, mellemhånd og fingre inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 30-50.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hånd - kanylerede skruer - hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (kanylerede skruer) til hånd - håndrod, mellemhånd og fingre inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 20-30.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hånd - kanylerede kompressionsskruer - hånd - håndrod, mellemhånd og fingre

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af osteosyntesematerialer (kanylerede kompressionsskruer) til hånd - håndrod, mellemhånd og fingre inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 20-30.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitert / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skulder - alloplastik og fraktur

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af implantater til skulderalloplastik og -fraktur inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år:

- Skulderalloplastik: 40,

- Frakturprotese: 10.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skulder - reverse protese

Delkontraktnr.: 25
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af reverse proteser til skulder inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 75.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Skulder - stemfri protese

Delkontraktnr.: 26
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af implantater til skulder (stemfri proteser) inkl. udlån af instrumenter samt vedligeholdelse heraf, uddannelse og opretholdelse af konsignationslagre til regionens sygehuse.

Forventet antal patienter samlet for regionen pr. år: 55.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Ordregiver skal udelukke en tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde.

Tilbudsgiver skal anføre oplysningerne herom i det fælles europæiske udbudsdokument.

Der gøres særligt opmærksom på, at visse af disse frivillige udelukkelsesgrunde i udbudsdirektivet er gjort obligatoriske i udbudsloven § 136. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning til det fælles europæiske udbudsdokument om korrekt udfyldelse af formularen.

Ordregiver vil herudover udelukke tilbudsgiveren fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis der er tale om følgende forhold (frivillige udelukkelsesgrunde). (Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning til det fælles europæiske udbudsdokument om de frivillige udelukkelsesgrunde):

§ 137, stk. 1, nr. 2: Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkort, hvis dennes erhvervsvirksomhed er indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor tilbudsgiveren er hjemhørende.

Inden tildeling af endelig kontrakt vil den tilbudsgiver, som ordregiver har besluttet at tildele kontrakten, skulle fremlægge følgende dokumentation for så vidt angår udelukkelsesgrundene:

Som bevis for at tilbudsgiveren har opfyldt sine forpligtelser over for det offentlig med hensyn til betaling af skatter, afgifter og bidrag til sociale sikringsordninger, at den ikke er dømt for strafbare forhold, og at den ikke er under konkurs, likvidation, rekonstruktion eller lignende situation kan tilbudsgiveren fremlægge en serviceattest. Serviceattest udstedes af Erhvervsstyrelsen.

Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens 138.

Der kan alene ske udelukkelse på den baggrund, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis tilbudsgiver ikke inden for en passende frist (på min. 2½ uge) har forelagt tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgiverens pålidelighed. Om hvad, der fordres til tilstrækkeligt dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Egenkapital, se mindstekrav nedenfor.

Vær opmærksom på, at der skal vedlægges et særskilt ESPD for virksomheder, som Tilbudsgiver evt. baserer sin formåen på, og at støtteerklæring, skal udfyldes og underskrives.

Hvis Tilbudsgiver udgør et konsortium, skal der fremsendes et særskilt ESPD for alle deltagere i konsortiet, og erklæring om fælles befuldmægtiget og solidarisk, direkte og ubetinget hæftelse.

Såfremt Tilbudsgiver baserer sig på andres enheders formåen, regnes egenkapitalen som virksomhedens og disse andre enheders samlede egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.

Ved en sammenslutning af virksomheder (fx et konsortium) beregnes egenkapitalen som deltagernes samlede egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Egenkapital:

Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det anførte regnskabsår er minimum 500 000 DKK. Som dokumentation for egenkapitalens størrelse skal den vindende Tilbudsgiver fremsende følgende, afhængigt af hvilken kategori af virksomhed Tilbudsgiver tilhører:

Hvis Tilbudsgiver er revisionspligtig:

- Seneste godkendte årsrapport med revisionserklæring.

Hvis Tilbudsgiver ikke er revisionspligtig:

- Enten seneste godkendte årsrapport med revisionserklæring eller

Reviewerklæring,

- eller revisors reviewerklæring om egenkapitalens størrelse for seneste disponible regnskabsår.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Kontrakten løber i 4 år fra kontraktens driftsstart med mulighed for forlængelse 2 x 12 måneder.

Rammeaftalen kan således løbe i længere tid end 4 år, jf. Udbudslovens § 95, stk. 2, idet ordregiver vurderer, at der konkret er tale om et ekstraordinært tilfælde begrundet i nødvendig oplæring/uddannelse af personale samt minimering af de negative patienteffekter forbundet med personalets nødvendige erfaringsopbygning i nye implantater/instrumentarier ved et eventuelt systemskifte.

Der stilles i kontraktens pkt. 18 krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 2
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 27/05/2019
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/12/2019
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 27/05/2019
Tidspunkt: 09:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

4 år

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers oplyste e-mail.

Tilbud skal affattes på dansk.

Tilbuddet skal fremsendes via CTM i henhold til udbudsbetingelserne.

Bemærk at Ordregiver forud for tildeling af kontrakt er forpligtet til at kræve, at den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger endelig dokumentation for oplysninger, der er afgivet i ESPD (jf. Udbudslovens § § 152-155). Denne dokumentation skal være Ordregiver i hænde senest 18 dage efter, at den pågældende Tilbudsgiver har modtaget anmodning herom. Det samme gælder for de virksomheder, som den vindende tilbudsgiver måtte basere sit tilbud på. Fristen vil alene blive forlænget af Ordregiver i særlige tilfælde.

Dokumentation for en dansk Tilbudsgiver er en Serviceattest udstedt senest 6 måneder før tilbudsfristen samt dokumentation for opfyldelse af mindstekravene. Dokumentation for en udenlandsk Tilbudsgiver anhænger af mulighederne i det pågældende land.

Serviceattest kan rekvireres her:

https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmod_om_serviceattest

Bemærk følgende vedr. ESPD: Erhvervsstyrelsen skal i forbindelse med udstedelse af serviceattest indhente en straffeattest fra Kriminalregisteret for samtlige medlemmer af virksomhedens bestyrelse og direktion mm. Erhvervsstyrelsen kan kun indhente sådanne straffeattester med de pågældende personers samtykke og har derfor behov for en samtykkeerklæring. Disse personer skal endvidere afgive en tro- og loveerklæring vedr. de strafbare forhold, som straffeattesten indhentet af Erhvervsstyrelsen ikke omfatter. Samtykke- og tro- og loveerklæringerne er gyldige i et år, og Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede nu at indhente dem fra bestyrelses- og direktionsmedlemmer, så fristen for indhentelse af serviceattest kan overholdes. Link til skabelon for samtykke- og tro- og loveerklæring findes på ovennævnte hjemmeside.

Bemærk yderligere: Den, der anmoder om serviceattesten, skal have fuldmagt fra virksomheden til – på vegne af virksomheden – at give samtykke til, at Erhvervsstyrelsen indhenter strafoplysninger om virksomheden, og afgive erklæring om, hvorvidt virksomheden inden for de seneste 4 år er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for ét eller flere forhold indeholdt i Udbudslovens § 135.

Særligt danske tilbudsgivere med bestyrelses- eller direktionsmedlemmer i udlandet:

Erhvervsstyrelsen vil indhente danske straffeattester for udenlandske ledelsesmedlemmer, hvilket betyder, at der i forbindelse med rekvirering af serviceattest skal uploades kopi af ID samt samtykke- og tro- og love-erklæringer for udenlandske personer i virksomhedens bestyrelse og direktion mm.

Ordregiver kan desuden kræve, at Tilbudsgiver fremlægger dokumentation fra andre lande, hvis dette vurderes relevant, herunder fra ledelsesmedlemmets hjemland. Udsteder det pågældende land ikke straffeattester, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde (jf. ESPD del III A), kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land.

Særligt udenlandske tilbudsgivere:

Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Ikke relevant
ikke relevant
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/04/2019

Send til en kollega

0.118