Fakta om udbudet
Udbyder
Rigspolitiet
Udbud af førstehjælpsudstyr
Rigspolitiet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
17143611
Polititorvet 14
København V
1780
Danmark
Telefon: +45 61921521
E-mail: bwi006@politi.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://politi.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/324819
Del II: Genstand
Udbud af førstehjælpsudstyr
Dansk Politi, herunder i Grønland og på Færøerne, udbyder hermed en rammeaftale vedr. indkøb af førstehjælpsudstyr til eksisterende førstehjælpstasker kaldet IFAK (Individual First Aid Kit) og VFAK (Vehicle First Aid Kit). Udbuddet omfatter følgende produkter: Forbinding, Lufttæt forbinding, Tourniquet, Gaze,Traumesaks, Handsker, Pocketmaske, Folietæppe, Actioncard, Pandelygte og Plaster.
Udbuddet omfatter ikke førstehjælpstasker.
Dette er et genudbud af tidligere offentliggjort udbud.
I forbindelse med udbud af førstehjælpsudstyr, har Rigspolitiet modtaget 4 tilbud som var ikke konditionsmæssige. Rigspolitiet har derfor besluttet aflyse udbuddet og overgå til udbud med forhandling uden udbudsbekendtgørelse i henhold til udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2, med de 4 tilbudsgivere som indleverede et tilbud.
Dansk Politi, herunder i Grønland og på Færøerne, udbyder hermed en rammeaftale vedr. indkøb af førstehjælpsudstyr til eksisterende førstehjælpstasker kaldet IFAK (Individual First Aid Kit) og VFAK (Vehicle First Aid Kit). Udbuddet omfatter følgende produkter: Forbinding, Lufttæt forbinding, Tourniquet, Gaze,Traumesaks, Handsker, Pocketmaske, Folietæppe, Actioncard, Pandelygte og Plaster.
Udbuddet omfatter ikke førstehjælpstasker.
Dette er et genudbud af tidligere offentliggjort udbud.
Annulleret, se pkt. VI.3)
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med udbud af førstehjælpsudstyr (Offentliggjort med udbudsbekendtgørelse 2019/S 021-45270), har Rigspolitiet modtaget 4 tilbud som var ikke konditionsmæssige. Rigspolitiet har derfor besluttet aflyse udbuddet og overgå til udbud med forhandling uden udbudsbekendtgørelse i henhold til udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2, med de 4 tilbudsgivere som indleverede et tilbud. Det samlede udbudsmateriale, samtlige mindstekrav og samtlige efterspurgte produkter fastholdes i sin helhed under den nye udbudsprocedure.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk