23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 075-177736
Offentliggjort
16.04.2019
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Rigspolitiet

Udbud af førstehjælpsudstyr


Rigspolitiet

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rigspolitiet
17143611
Polititorvet 14
København V
1780
Danmark
Telefon: +45 61921521
E-mail: bwi006@politi.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://politi.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/324819

I.2) Information om fælles indkøb
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af førstehjælpsudstyr

Sagsnr.: 2019/S021-045270
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33141000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dansk Politi, herunder i Grønland og på Færøerne, udbyder hermed en rammeaftale vedr. indkøb af førstehjælpsudstyr til eksisterende førstehjælpstasker kaldet IFAK (Individual First Aid Kit) og VFAK (Vehicle First Aid Kit). Udbuddet omfatter følgende produkter: Forbinding, Lufttæt forbinding, Tourniquet, Gaze,Traumesaks, Handsker, Pocketmaske, Folietæppe, Actioncard, Pandelygte og Plaster.

Udbuddet omfatter ikke førstehjælpstasker.

Dette er et genudbud af tidligere offentliggjort udbud.

I forbindelse med udbud af førstehjælpsudstyr, har Rigspolitiet modtaget 4 tilbud som var ikke konditionsmæssige. Rigspolitiet har derfor besluttet aflyse udbuddet og overgå til udbud med forhandling uden udbudsbekendtgørelse i henhold til udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2, med de 4 tilbudsgivere som indleverede et tilbud.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
18424300
33141112
33141114
33141116
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dansk Politi, herunder i Grønland og på Færøerne, udbyder hermed en rammeaftale vedr. indkøb af førstehjælpsudstyr til eksisterende førstehjælpstasker kaldet IFAK (Individual First Aid Kit) og VFAK (Vehicle First Aid Kit). Udbuddet omfatter følgende produkter: Forbinding, Lufttæt forbinding, Tourniquet, Gaze,Traumesaks, Handsker, Pocketmaske, Folietæppe, Actioncard, Pandelygte og Plaster.

Udbuddet omfatter ikke førstehjælpstasker.

Dette er et genudbud af tidligere offentliggjort udbud.

Annulleret, se pkt. VI.3)

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 217-495714
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med udbud af førstehjælpsudstyr (Offentliggjort med udbudsbekendtgørelse 2019/S 021-45270), har Rigspolitiet modtaget 4 tilbud som var ikke konditionsmæssige. Rigspolitiet har derfor besluttet aflyse udbuddet og overgå til udbud med forhandling uden udbudsbekendtgørelse i henhold til udbudsloven § 61, stk. 1 nr. 2, med de 4 tilbudsgivere som indleverede et tilbud. Det samlede udbudsmateriale, samtlige mindstekrav og samtlige efterspurgte produkter fastholdes i sin helhed under den nye udbudsprocedure.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/04/2019

Send til en kollega

0.049