Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Blodprøvetagningskiosk
(10.05.2019)
HaemoMedtec ApS
Granlyvej 4
6920 Videbæk
Udstyr til mærkning af blodprøverør
(27.10.2021)
HaemoMedtec ApS
Granlyvej 4
6920 Videbæk
Blodprøvetagningskiosk
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Strategisk Indkøbskonsulent Claus Jørgen Eskerod
Telefon: +45 60941215
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Blodprøvetagningskiosk
Blodprøvetagningskiosk
Klinisk Biokemisk Afdeling, Herlev og Gentofte Hospital, Herlev
Automatiseret løsning til sortering, etikettering, pakning og udlevering af blodprøveglas til patienter på afdelingens prøvetagningsambulatorium (BC-ROBO-system).
Service, videreudvikling.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
HaemoMedtec ApS er eneleverandør af BC-ROBO-systemet, der er eneste kendte løsning på markedet.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Blodprøvetagningskiosk
Granlyvej 4
Videbæk
6920
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk