Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8e6e0847-4802-4e48-a259-d5802beaddd5/publicMaterial
Udbyder
Randers Kommune
Opdateringer
Levering af fodbehandling til Randers Kommune
Randers Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189668
Laksetorvet 1
Randers
8900
Danmark
Kontaktperson: Jonas Aamøe Laursen
Telefon: +45 89151134
E-mail: jonas.aamoe.laursen@randers.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8e6e0847-4802-4e48-a259-d5802beaddd5/homepage
Del II: Genstand
Levering af fodbehandling til Randers Kommune
Levering af fodpleje og fodbehandling til pensionister i Randers Kommune.
Randers Kommune
Randers Kommune ønsker at modtage tilbud på levering af fodpleje og fodbehandling til alle pensionister i Randers Kommune (herefter betegnet Ordregiver), der opfylder betingelserne for udvidet hel-bredstillæg i Lov om socialpension, Lov om højeste, mellemste, forhøjet almindelig og almindelig førtidspension eller Lov om aktiv socialpolitik. I henhold til disse ydes tilskud til betaling af borgernes egne udgifter til fodbehandling. Tilskuddet svarer til maksimalt 85 % af de priser, som Randers Kommune har kunnet opnå på de pågældende ydelser i henhold til den aftale, der bliver indgået.
Randers Kommune ønsker at indgå prisaftale på det udbudte med 1 leverandør.
Udbuddet vedrører kun prisaftaler omhandlende udvidet helbredstillæg til fodbehandling. Almindeligt helbredstillæg (fodbehandling med sygesikringstilskud) er ikke omfattet af udbuddet.
De valgte leverandører leverer ydelsen direkte til borgerne efter forudgående ansøgning/bevilling fra Randers Kommune.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, hen-vises til Rammekontrakt, Bilag 2 – Kravspecifikation samt Bilag 3 – Tilbudsliste.
Den forventede omsætning estimeres til 1,6 mio. DKK årligt. Den forventede omsætning for aftalen er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver.
Randers Kommune forpligter sig ikke til, at aftage det for det opgivne beløb, idet opgavens omfang vil være afhængigt af det til enhver tid eksisterende antal berettigede borgere, som benytter kommu-nens ydelser samt af borgernes valg.
Borgeren vil blive oplyst hvilken leverandører, der er indgået prisaftale med, samt at det står borgeren frit at vælge en hvilken som helst anden leverandør.
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 2 år. Kontrakten kan forlænges i to gange 12 måneder. Opsigelsesvilkår fremgår af kontrakten.
Kontrakten kan forlænges i to gange 12 måneder.
Kontrakten kan forlænges i to gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Randers Kommune
Der vil ikke være adgang til åbning af indkomne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk