Fakta om udbudet
Udbyder
Furesø Kommune
Tildelingsbekendtgørelse på udbud af sundhedsvikarer
Furesø Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188327
Stiager 2
Værløse
3500
Danmark
Kontaktperson: Carsten Lehrmann
Telefon: +45 72354519
E-mail: cle@furesoe.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98753009.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.furesoe.dk/
Del II: Genstand
Tildelingsbekendtgørelse på udbud af sundhedsvikarer
Furesø Kommune udbyder vikarydelser på sundhedsområdet. Formålet med udbuddet er at indgå rammeaftale med én leverandør til at dækning af behovet for vikarydelser på sundhedsområdet.
Furesø Kommune
Udbuddet omfatter sundhedsvikarer og sygeplejevikarer til følgende steder, når kommunens ressourcer ikke er tilstrækkelige:
— Hjemmeplejen i Farum,
— Hjemmeplejen i Værløse,
— Plejecenter Lillevang,
— Ryetbo Plejehjem,
— Plejecenter Svanepunktet,
— Rehabiliteringscenteret Svanepunktet,
— Plejecenter Solbjerghave.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af sundhedsvikarer
Vandtårnsvej 62B
Søborg
2860
Danmark
Telefon: +45 39691089
Fax: +45 39691589
NUTS-kode: DK013
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk