Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Syddjurs Kommune
Vindere
Udbud på indkøb og levering af diabetesartikler til Jysk Fællesindkøb
(28.08.2020)
Reamed A/S
Vilhelmsborgvej 16
7700 Thisted
Udbud på indkøb og levering af diabetesartikler til Jysk Fællesindkøb
Syddjurs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189978
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
Kontaktperson: Malle Grimnitz
Telefon: +45 40450180
E-mail: mtg@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/106605078.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.syddjurs.dk/
29189714
Hinnerup
Danmark
E-mail: favrskov@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
29189455
Hobro
Danmark
E-mail: raadhus@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk
29189986
Grenaa
Danmark
E-mail: norddjurs@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.norddjurs.dk
29189463
Støvring
Danmark
E-mail: raadhus@rebild.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk
29189633
Skanderborg
Danmark
E-mail: skanderborg.kommune@skanderborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skanderborg.dk
29189579
Skive
Danmark
E-mail: sk@skivekommune.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skive.dk
29189978
Ebeltoft
Danmark
E-mail: syddjurs@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk
29189846
Viborg
Danmark
E-mail: viborg@viborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk
Del II: Genstand
Udbud på indkøb og levering af diabetesartikler til Jysk Fællesindkøb
Udbuddet vedrører levering af diabetesartikler til borgere jf. Servicelovens § 112 samt i mindre omfang levering til ordregivers sygeplejedepoter.
Danmark
Udbuddet vedrører levering af diabetesartikler til borgere jf. Servicelovens § 112 samt i mindre omfang levering til ordregivers sygeplejedepoter.
Det bemærkes, at der i henhold til Servicelovens § 112 er frit hjælpemiddelvalg, hvilket medfører, at borgere frit kan vælge anden leverandør end den, kommunen har indgået aftale med. Benyttes det frie hjælpemiddelvalg kan borgeren maksimalt få bevilget tilskud, svarende til det beløb, som kommunen vil kunne anskaffe det pågældende hjælpemiddel til i henhold til den rammeaftale, som vil blive indgået på baggrund af dette udbud.
Borgeren har til enhver tid mulighed for at vælge et dyrere produkt end det, ordregiver bevilger som værende det bedst egnede og billigste. En eventuel prisforskel er ordregiver uvedkommende og skal afregnes direkte mellem borger og leverandør.
Det samlede forbrug af produkter omfattet af udbuddet udgør på årsbasis ca. 22 000 000 DKK ekskl. moms. Der er alene tale om et estimat, som ikke er bindende for ordregiver. Det oplyste antal af bevillinger er et øjebliksbillede og er ligeledes ikke bindende for ordregiver.
For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og varegrupper, herunder de krav varerne skal opfylde, henvises til Bilag 2 - Tilbudsliste og kravspecifikation samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital
Egenkapitalen for seneste aflagte regnskab skal være på minimum 500 000 DKK for at tilbuddet kan tages i betragtning.
Referencer
For at tilbuddet kan tages i betragtning skal tilbudsgiver angive minimum 3 sammenlignelige referencer inklusiv referencens kontaktoplysninger (tlf.nr. og navn). Den samlede omsætning på de 3 første anførte referencer skal i alt udgøre minimum 12 000 000 DKKK ekskl. moms pr. år.
Tilbudsgiver kan kun angive referencer der er igangværende eller afsluttet indenfor de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at overvære åbningen af de indkomne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk