Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af lægepraksis i Randers
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
Telefon: +45 24858259
E-mail: helle.slotsdal@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Del II: Genstand
Udbud af lægepraksis i Randers
Udbuddet vedrører den fulde drift af lægepraksis, herunder nødvendigt klinikpersonale, tilstrækkelig lægekapacitet i forhold til patienttal mv. Kvalitetsniveau af driften er styret af overenskomsten, der altså som udgangspunkt bestemmer tilgængelighed, åbningstider mv. Bemærk dog, at klinikken ikke kan være ferielukket, da regionen betaler en fast årlig pris for at få patienterne behandlet efter behov.
Randers
Udbuddet vedrører den fulde drift af lægepraksis, herunder nødvendigt klinikpersonale, tilstrækkelig lægekapacitet i forhold til patienttal mv. Kvalitetsniveauet af driften er styret af overenskomsten, der altså som udgangspunkt bestemmer tilgængelighed, åbningstider mv. Bemærk dog, at klinikken ikke kan være ferielukket, da regionen betaler en fadt årlig pris for at få patienterne behandlet efter behov. Udbuddet omfatter drift af almen lægepraksis i Randers. Der er pr. februar 2019 tilmeldt 1 453 patienter til klinikken Randers Sundhedscenter, Biografgade 3, 8900 Randers.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af lægepraksis i Randers
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres, da det er lykkedes ordregiver at afsætte ydernummeret på almindelige overenskomstmæssige vilkår.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dk
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse: http://KFST.dk