Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Drift af trykkammer
(18.06.2019)
Hyperbaric Consult A/S
Havnen 5, 1.1.
3250 Gilleleje
Drift af trykkammer
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Jacob Haim
Telefon: +45 38665812
E-mail: jacob.haim@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Drift af trykkammer
Kontrakten omhandler Drift af trykkammer på Righospitalet, som inkluderer teknisk personale (trykkammerleder og trykkammer Tender) til at bidrage med diagnosticering og behandling af patienter samt ansvar for vedligehold af kammeret.
Kontrakten omhandler Drift af trykkammer på Righospitalet, som inkluderer teknisk personale (trykkammerleder og trykkammer Tender) til at bidrage med diagnosticering og behandling af patienter samt ansvar for vedligehold af kammeret.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse:
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- - manglende konkurrence af tekniske årsager.
Forklaring:
- Rigshospitalet har som egnethedskrav at leverandøren skal have erfaring med drift af trykkammer til behandling af patienter med behov for hyperbar iltbehandling.
HyperBaric Consult menes derfor at være den eneste aktør som kan løfte opgaven.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Drift af trykkammer
20784881
Havnen 5, 1.1.
Gilleleje
3250
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3 nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indgives for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud §7, stk. 3. Senest samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk