23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 115-283458
Offentliggjort
18.06.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Lyngby-Taarbæk Kommune

Vindere

(10.10.2019)
Dansk Erhvervspsykologi A/S
Holstebrogade 2
2100 København Ø

Udbud af rammeaftale om psykologbistand


Lyngby-Taarbæk Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Lyngby-Taarbæk Kommune
11715311
Lyngby Torv 17
Kgs. Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Mikael Bach Andersen
Telefon: +45 92436080
E-mail: mikaa@ltk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/450a706b-1339-4a76-9be4-8364092a0555/homepage

I.1) Navn og adresser
Hørsholm Kommune
70960516
Ådalsparkvej 2
Hørsholm
2970
Danmark
Kontaktperson: Mikael Bach Andersen
Telefon: +45 92436080
E-mail: mikaa@ltk.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/450a706b-1339-4a76-9be4-8364092a0555/homepage

I.1) Navn og adresser
Frederiksberg Kommune
11259979
Smallegade 1
Frederiksberg
2000
Danmark
E-mail: mikaa@ltk.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/450a706b-1339-4a76-9be4-8364092a0555/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/450a706b-1339-4a76-9be4-8364092a0555/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/450a706b-1339-4a76-9be4-8364092a0555/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/450a706b-1339-4a76-9be4-8364092a0555/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale om psykologbistand

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121270
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af rammeaftale om psykologbistand omfattede følgende ydelser:

1) Psykologhjælp:

— Individuel rådgivning og bistand i forbindelse med arbejdsrelaterede problemstillinger,

— Sagsstruktur med op til op til 6 timer,

— Mulighed for tilkøb af ekstra timer mod forudgående godkendelse af leder/HR-afdelingen.

2) Akut krisehjælp, som rekvireres pr. time, efter behov:

— Krisehjælp til medarbejdere - enkeltpersoner såvel som grupper,

— Krisehjælp til børn og unge under 18 år i kommunens varetægt.

3) Rådgivning og supervision, som rekvireres pr. time, efter behov, af:

— Enkeltpersoner,

— Grupper af varierede størrelse,

— Ledere.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
NUTS-kode: DK013
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

Frederiksberg Kommune, Hørsholm Kommune og Lyngby-Taarbæk Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af rammeaftale om psykologbistand til kommunernes ansatte og selvejende institutioner.

Den udbudte rammeaftale omfatter følgende ydelser:

1) Psykologhjælp:

— Individuel rådgivning og bistand i forbindelse med arbejdsrelaterede problemstillinger,

— Sagsstruktur med op til op til 6 timer,

— Mulighed for tilkøb af ekstra timer mod forudgående godkendelse af leder/HR-afdelingen.

2) Akut krisehjælp, som rekvireres pr. time, efter behov:

— Krisehjælp til medarbejdere - enkeltpersoner såvel som grupper,

— Krisehjælp til børn og unge under 18 år i kommunens varetægt.

3) Rådgivning og supervision, som rekvireres pr. time, efter behov, af:

— Enkeltpersoner,

— Grupper af varierede størrelse,

— Ledere.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/10/2019
Slut: 30/09/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

1) At tilbudsgiver i gennemsnit har haft en soliditetsgrad, for de seneste 3 regnskabsår på minimum 15%., samt en soliditetsgrad ved seneste regnskab på minimum 10%;

2) At tilbudsgiver kan fremvise mindst 2 leverancer af sammenlignelig karakter, hvor hver af referencerne har en årlig kontraktværdi på 2 500 000 DKK, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancer. Referencerne skal omhandle aftaler der indeholder både psykologisk rådgivning og akut krisehjælp.

Listen over de betydeligste leverancer af sammenlignelig karakter, der er udført inden for de seneste 3 år, skal angives med en overordnet karakteristik af kontrakten og angivelse af årlig omsætning for kontrakten (beløb), kontraktforholdets starttidspunkt og eventuelle sluttidspunkt (datoer), navnet og kontaktperson hos den offentlige kunde (modtagere), samt en beskrivelse af den pågældende leverance (beskrivelse).

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 10/07/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/06/2019

Send til en kollega

0.049