Fakta om udbudet
Udbyder
Amgros I/S
Amgros 2019-2.85.a
Amgros I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Dampfærgevej 22
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Flemming Sonne
Telefon: +45 88713000
E-mail: udbud@amgros.dk
Fax: +45 88713008
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Del II: Genstand
Amgros 2019-2.85.a
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Med henblik på at forsyne interessenternes afdelinger på sygehusene med lægemidler, ønsker Amgros at indgå rammeaftaler for de i afsnit II.2.4 angivne lægemidler. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Rammeaftaler indgås uden købepligt, og sygehusafdelingerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros' rammeaftaler.
Udbudsnr. 7
Leveringssted er den af Amgros på bestillingen angivne adresse (sygehusafdeling eller tilknyttede lokationer).
Rammeaftalen omfatter levering af kits til radiopharmaceutical preparation. Rammeaftalen er opdelt i 19 delaftaler (udbudsnummer 1-19 på varelisten).
Denne delaftale (udbudsnummer 7) omfatter levering af Technetium (99m-tc)-nanokolloid (til lymfe-scintigrafi) (ATC-kode V09DB01).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbudsnr. 7
Del VI: Supplerende oplysninger
Efter modtagelse og evaluering af tilbud har Amgros konstateret, at der som følge af de konkrete omstændigheder for udbudsnummer 7 kan rejses tvivl om den i udbudsmaterialet beskrevne evalueringsmodel fører til det mest hensigtsmæssige resultat for udbudsnummer 7. På den baggrund og efter en nærmere konkret vurdering har Amgros valgt at annullere udbuddet af denne delkontrakt. Lægemidlet vil snarest muligt blive genudbudt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 593 af 2.6.2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk.4.
Carl Jacobsens vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk