Fakta om udbudet
Udbyder
Køge Kommune
EU-udbud af Brystproteser 2019
Køge Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194986
29189374
Torvet 1
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.koege.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af Brystproteser 2019
Fællesudbud på brystproteser for Fællesudbud Sjælland v/Køge Kommune.
Udbuddet vedrører en samlet rammeaftale på køb af brystproteser. Indkøb af brystproteser omfatter ordregivers bevilling og løbende bevillinger af brystproteser i henhold til Servicelovens § 112. Borgerne vil gennem deres frie valg af leverandør ikke være begrænset til vindende tilbudsgiver.
Faxe, Greve, Guldborgsund, Holbæk, Kalundborg, Køge, Lejre, Næstved, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Solrød, Sorø, Slagelse, Stevns og Vordingborg Kommuner.
Fællesudbud på brystproteser for Fællesudbud Sjælland v/Køge Kommune.
Udbuddet vedrører en samlet rammeaftale på køb af brystproteser. Indkøb af brystproteser omfatter ordregivers bevilling og løbende bevillinger af brystproteser i henhold til Servicelovens § 112. Borgerne vil gennem deres frie valg af leverandør ikke være begrænset til vindende tilbudsgiver.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af Brystproteser 2019
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 45
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og
Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.