23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 130-319567
Offentliggjort
09.07.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Sjælland

Vindere

Behandling af ukompliceret høretab - høreapparatsbehandling

(17.12.2019)
Auditiva Aps
Valby Langgade 88
2500 Valby

Opdateringer

Rettelse
(14.08.2019)

IV.2.2
Placering af det tekst, der skal ændres:Side 3
I stedet for:
Dato: 19-08-2019
Time: 23:59
Læses:
Dato: 21-08-2019
Time: 23:59


Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen er ændret fra d. 19.8.2019 til 21.8.2019

Behandling af ukompliceret høretab - høreapparatsbehandling


Region Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Thomas Holm
Telefon: +45 23347086
E-mail: thovh@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=240882&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=240882&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Behandling af ukompliceret høretab - høreapparatsbehandling

Sagsnr.: 189569
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121240
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

For yderligere at forstærke indsatsen for at nedbringe ventetider på høreapparatsbehandling har Region Sjælland besluttet at udbyde behandlinger for ukomplicerede høretab til private, godkendte leverandører. Udbuddet skal ske til en fast pris, der ikke overstiger regionens tilskud til behandling på private klinikker. Et sådant udbud vil være sidestillet med en sygehusydelse, og der kan derfor ikke opkræves egenbetaling eller tilbydes ekstra ydelser. Der afsættes en pulje på 4 000 000 DKK i 2019, der særligt målrettes borgere, der allerede er henvist af praktiserende læge, eller skal have genudleveret høreapparat, hvor der ikke kræves henvisning. Puljen svarer til, at yderligere ca. 625 borgere kan komme i høreapparatbehandling.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
33185100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For yderligere at forstærke indsatsen for at nedbringe ventetider på høreapparatsbehandling har Region Sjælland besluttet at udbyde behandlinger for ukomplicerede høretab til private, godkendte leverandører. Udbuddet skal ske til en fast pris, der ikke overstiger regionens tilskud til behandling på private klinikker. Et sådant udbud vil være sidestillet med en sygehusydelse, og der kan derfor ikke opkræves egenbetaling eller tilbydes ekstra ydelser. Der afsættes en pulje på 4 000 000 DKK i 2019, der særligt målrettes borgere, der allerede er henvist af praktiserende læge, eller skal have genudleveret høreapparat, hvor der ikke kræves henvisning. Puljen svarer til, at yderligere ca. 625 borgere kan komme i høreapparatbehandling.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3 gange hver gang med 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal råde over mindst 1 klinik beliggende med Force Technology godkendelse eller tilsvarende godkendelse indenfor Region Sjællands territorium.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 19/08/2019
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 19/02/2020
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 19/08/2019
Tidspunkt: 23:59

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten:

Social ansvarlighed.

Sikring at ansatte (også hos underleverandører) er sikret løn, arbejdstid og andre vilkår på overenskomstniveau.

Korrekt indbetaling og afregning af skatter, bidrag, afgifter m.m.

Sikre at medarbejdere (også hos underleverandører) har fornøden opholds- og arbejdstilladelse.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/07/2019

Send til en kollega

0.094