23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 133-326199
Offentliggjort
12.07.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af lukket veneblodprøvetagning


Region Midtjylland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Marie Nedergaard Rasmussen
Telefon: +45 24995771
E-mail: Marie.rasmussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af lukket veneblodprøvetagning

Sagsnr.: 1-23-4-101-19
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33141300
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Invitation til dialog i forbindelse med opstart af udbud på produkter til lukket veneblodprøvetagning.

I forbindelse med opstart af udbud på produkter til lukket veneblodprøvetagning, inviteres interesserede og potentielle tilbudsgivere til dialog og præproduktpræsentation.

Præproduktpræsentation vil blive afholdt torsdag den 29.8.2019 på Olof Palmes Allé 26, 8200 Aarhus N.

Henvendelse om deltagelse skal ske senest den 12.8.2019 til Marie.rasmussen@stab.rm.dk hvorefter tidsplan med dagsorden fremsendes.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af Lukket veneblodprøvetagning

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141900
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Alle hospitaler i Region Midtjylland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Invitation til dialog i forbindelse med opstart af udbud på produkter til lukket veneblodprøvetagning.

I forbindelse med opstart af udbud på produkter til lukket veneblodprøvetagning, inviteres interesserede og potentielle tilbudsgivere til dialog og præproduktpræsentation.

Præproduktpræsentation vil blive afholdt torsdag den 29.8.2019 på Olof Palmes Allé 26, 8200 Aarhus N.

Henvendelse om deltagelse skal ske senest den 12.8.2019 til Marie.rasmussen@stab.rm.dk hvorefter tidsplan med dagsorden fremsendes.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Dialogen vil foregå ved møder med de interesserede virksomheder enkeltvis. Der vil forud for mødet blive fremsendt en dagsorden. Processen vil blive tilrettelagt på en sådan måde, at der sikres overholdelse af ligebehandlingsprincippet og gennemsigtighedsprincippet.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/01/2020

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Dette er alene en indkaldelse til dialog med markedet, således Region Midtjylland sikrer sig at alle relevante parter har mulighed for at deltage i dialogen.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/07/2019

Send til en kollega

0.047