Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
CPAP, Søvnapnø & NIV - Maskiner og forbrugsvarer til hjemmebehandling
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
Telefon: +45 24943871
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
CPAP, Søvnapnø & NIV - Maskiner og forbrugsvarer til hjemmebehandling
Indkøb af CPAP/Søvnapnø/NIV maskiner og forbrugsvarer til hjemmebehandling.
Delaftale 1 CPAP & Søvnapnø maskiner inkl. tilbehør
Indkøb af maskiner inkl. tilbehør til CPAP & Søvnapnø hjemmebehandling.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 2 Masker og tilbehør
Indkøb af masker og tilbehør til CPAP/Søvnapnø/NIV hjemmebehandling.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 3 Servoadaptormaskiner inkl. tilbehør
Indkøb af servoadaptormaskiner inkl. tilbehør til CPAP/Søvnapnø hjemmebehandling.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 5 Fælleskrav - CPAP, Søvnapnø, Servoadaptor, NIV-maskine
Fælleskrav som dækker alle 4 delaftaler.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 4 NIV-maskiner inkl. tilbehør
Indkøb af NIV-maskiner og tilbehør til hjemmebehandling.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 CPAP & Søvnapnø maskiner inkl. tilbehør
30699246
Kidnakken 11
Maribo
4930
Danmark
Telefon: +45 54757549
E-mail: malene.petersen@resmed.dk
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 Masker og tilbehør
38883437
Industriparken 4
Ballerup
2750
Danmark
E-mail: lars.henriksen@nowushealthcare.com
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 Masker og tilbehør
30699246
Kidnakken 11
Maribo
4930
Danmark
Telefon: +45 54757549
E-mail: malene.petersen@resmed.dk
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 Servoadaptormaskiner inkl. tilbehør
30699246
Kidnakken 11
Maribo
4930
Danmark
Telefon: +45 54757549
E-mail: malene.petersen@resmed.dk
NUTS-kode: DK02
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5 Fælleskrav - CPAP, Søvnapnø, Servoadaptor, NIV-maskine
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 NIV-maskiner inkl. tilbehør
30699246
Kidnakken 11
Maribo
4930
Danmark
Telefon: +45 54757549
E-mail: malene.petersen@resmed.dk
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192) eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk