Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Udbud af misbrugsbehandling
Høje-Taastrup Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Jan Hansen
Telefon: +45 43591000
E-mail: janha@htk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330953
Del II: Genstand
Udbud af misbrugsbehandling
Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om misbrugsbehandling for Social- og Handicapcenter. Frist for interessetilkendegivelse er 19.8.2019. Formålet med misbrugsbehandlingen er at bringe borgeren ud af sit misbrug.
Intensiv dagbehandling
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om misbrugsbehandling for Social- og Handicapcenter. Frist for interessetilkendegivelse er 19.8.2019. Formålet med misbrugsbehandlingen er at bringe borgeren ud af sit misbrug.
Høje-Taastrup Kommune ønsker, at borgerne møder typisk mandag til fredag, 5-8 timer
Dagligt. I dagbehandling støttes borgerens individuelle mål med en kombination af aktiviteter,
Opgaver, individuelle samtaler og gruppesamtaler. I forbindelse med den intensive
Dagbehandling skal der kunne tilbydes substitutionsbehandling og psykiatrisk bistand og
Erklæringer.
Ambulant dagbehandling
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om stofmisbrugsbehandling for Social- og
Handicapcenter. Frist for interessetilkendegivelse er 19.8.2019.
Formålet med stofmisbrugsbehandlingen er at, i samarbejde med borgeren, sikre at
Borgeren komme ud af sit misbrug.
Høje-Taastrup Kommune ønsker, at ydelsen leveres 1 – 2 gange ugentligt og tilpasses den
Enkelte borgers situation og behov. Centrale elementer i den ambulante behandling er
Rådgivning, individuelle samtaleforløb og eventuel gruppebehandling.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier: I forbindelse med interessetilkendegivelse
Skal der udfyldes og uploades følgende:
— Brev vedr, interessetilkendegivelse, der som minimum indeholder:
(a) Leverandørens navn, adresse, CVR nr. og kontaktperson,
(b) Beskrivelse af virksomheden,
(c) Hvilke delaftaler man ønsker at byde på:
— 2 referencer for udførelse af tjenesteydelser af samme art med angivelse af modtagere af
tjenesteydelserne, tjenesteydelsernes værdi og udførelsetidspunkt. Høje-Taastrup Kommune
må gerne være den ene reference,
— Seneste to årsregnskaber, som i gennemsnit ikke må udvise negativt resultat.
Leverandøren skal være etableret med en lokation i Høje-Taastrup Kommune inden
Kontraktstart.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Frist for interessetilkendegivelse 19.8.2019. Udvalgte tilbudsgivere (3-7) modtager
Udbudsmateriale 2.9.2019 med tilbudsfrist 23.9.2019. Evt. forhandlinger i perioden 25-
26.9.2019. Indgåelse af kontrakt 8.10.2019. Driftsstart 1.11.2019. Ændringer i tidsplan,
Sammensætning/indhold/antal af delaftaler forbeholdes.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk