Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=244650&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Vindere
Rammeaftale på autoklaver
(31.10.2019)
Holm og Halby A/S
Vallensbækvej 35
2605 Brøndby
Rammeaftale på autoklaver
(31.10.2019)
A/S Ninolab
Cordozasvinget 6
2680 Solrød
Rammeaftale på autoklaver
(31.10.2019)
Buch og Holm A/S
Marielundvej 39
2730 Herlev
Rammeaftale på autoklaver
Danmarks Tekniske Universitet - DTU
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
30060946
Anker Engelunds Vej 1
Kgs. Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Rikke Kjeldsmark Nielsen
Telefon: +45 93511686
E-mail: rikkn@adm.dtu.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Rammeaftale på autoklaver
Rammeaftale på autoklaver og tilbehør til autoklaver. Rammeaftalen omfatter gulvautoklaver, bordautoklaver, andre autoklaveløsninger for laboratoriebrug samt tilbehør (kurve, spande, printere, sensorer mv).
Rammeaftale på autoklaver og tilbehør til autoklaver. Rammeaftalen omfatter gulvautoklaver, bordautoklaver, andre autoklaveløsninger for laboratoriebrug samt tilbehør (kurve, spande, printere, sensorer mv).
Rammeaftalen kan forlænges 2 x 1 år.
Rammeaftalen omfatter option for forlængelse 2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse den samlede årsomsætning for de seneste 3 afsluttede og godkendte regnskabsår. Minimumsniveauet for årsomsætning er 2 x kontraktsum beregnet som et gennemsnit af de 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal oplyse overskudsgraden for hver af de seneste 3 afsluttede og godkendte regnskabsår. Minimumsniveauet for overskudsgraden er en gennemsnitsværdi på mindst 0.
Tilbudsgiver skal oplyse soliditetsgraden for det seneste afsluttede og godkendte regnskabsår. Minimumsniveauet for soliditetsgraden er, at den skal være positiv.
Tilbudsgiver skal angive referencer for sammenlignelige kontrakter. Med sammenlignelige kontrakter menes:
- At referencerne er af typen rammeaftaler eller er kontrakter af en størrelse tilsvarende dette udbud,
- At referencerne omfatter udstyr tilsvarende dette udbud,
- At kunderne på referencerne er sammenlignelige med ordregiver.
Minimumsniveauet for egnethed er 3 referencer og referencer må højst være 3 år gamle.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk