23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 152-374328
Offentliggjort
08.08.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

50.20 Forbrugsartikler


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
17472437
H.C. Hansens Gade 4
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Anders Münter
Telefon: +45 29412515
E-mail: am@ski.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ski.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/0d29641d-f946-4800-8f70-ac238e6fe3e8/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Indkøbscentral

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

50.20 Forbrugsartikler

Sagsnr.: 50.20
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI planlægger at udbyde en rammeaftale vedrørende forbrugsartikler ved et offentligt udbud. Rammeaftalen vil være forpligtende for de kommuner og regioner, der vælger at tilslutte sig udbuddet inden udbudstidspunktet. SKI´s øvrige kunder er oprindelige parter på Rammeaftalen og kan aktiverer aftageforpligtelsen i op til 12 måneder efter udbudstidspunktet. Staten som helhed vil være forpligtet til at anvende rammeaftalen i medfør af cirkulære nr. 9453 af 10.5.2017.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 600 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
19640000
18424300
18424000
18937100
33770000
33771000
33772000
33711500
33711510
33711900
33761000
33760000
33763000
33764000
33741000
33742000
39800000
39830000
39220000
42995000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sortimentet på rammeaftalen omfatter: kemi (maskinopvask, universal- og specialrengøring), rengøringsrekvisitter (mopper, viskestykker, svampe mv.), rengøringsvogne, handsker (engangs-, strik-, bomulds- og arbejdshandsker), poser og sække (affaldssække, spandeposer, hygiejneposer mv.), aftørrings- og lejepapir (håndklædeark, toiletpapir, ansigtsservietter, dispensere mv.), personlig pleje og hygiejne (sæbe, engangsvaskeklude, solcreme, zinksalve, mundrens, desinfektion mv.), borddækning og engangsservice (servietter, bæger, lys, papirduge, fade, sugerør mv.), fødevareemballage (bakker, forme og bagepapir mv.), maskiner (støvsuger, rygstøvsuger mv.) og værnemidler (skoovertræk, førstehjælp, beklædningsdele, åndedrætsværn og masker mv,). Nærværende forhåndsmeddelelse fremsendes med henblik på at gøre potentielle tilbudsgivere og relevante markedsaktører, herunder producenter, opmærksomme på den tekniske dialog. SKI afholder 2 runder med teknisk dialog via platformen Ethics, hvor første runde løber i perioden fra den 12.8.2019 til og med den 4.9.2019. Den anden runde løber i perioden fra den 20. september til og med den 11.10.2019. Formålet med den tekniske dialog er at give potentielle tilbudsgivere og andre relevante markedsaktører, herunder producenter, mulighed for at komme med input til det foreløbige udkast til udvalgte dele af udbudsmaterialet, herunder kravsspecifikationen. SKI og leverandørerne vil have lejlighed til løbende at stille spørgsmål, besvare spørgsmål og komme med bemærkninger. SKI skal opfordre potentielle tilbudsgivere til at deltage i den tekniske dialog, i det de potentielle tilbudsgivere på dette tidspunkt i udbudsprocessen har mulighed for at påvirke udbuddets indhold. SKI er dog ikke forpligtet til at imødekomme forslag og kommentarer fra den tekniske dialog. Dialogen foregår via SKI’s udbudssystem Ethics. For nærmere information vedr. deltagelse i den tekniske dialog henvises til www.ski.dk

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
03/12/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/08/2019

Send til en kollega

0.047