Fakta om udbudet
Udbyder
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
50.20 Forbrugsartikler
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
17472437
H.C. Hansens Gade 4
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Anders Münter
Telefon: +45 29412515
E-mail: am@ski.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
Del II: Genstand
50.20 Forbrugsartikler
SKI planlægger at udbyde en rammeaftale vedrørende forbrugsartikler ved et offentligt udbud. Rammeaftalen vil være forpligtende for de kommuner og regioner, der vælger at tilslutte sig udbuddet inden udbudstidspunktet. SKI´s øvrige kunder er oprindelige parter på Rammeaftalen og kan aktiverer aftageforpligtelsen i op til 12 måneder efter udbudstidspunktet. Staten som helhed vil være forpligtet til at anvende rammeaftalen i medfør af cirkulære nr. 9453 af 10.5.2017.
Sortimentet på rammeaftalen omfatter: kemi (maskinopvask, universal- og specialrengøring), rengøringsrekvisitter (mopper, viskestykker, svampe mv.), rengøringsvogne, handsker (engangs-, strik-, bomulds- og arbejdshandsker), poser og sække (affaldssække, spandeposer, hygiejneposer mv.), aftørrings- og lejepapir (håndklædeark, toiletpapir, ansigtsservietter, dispensere mv.), personlig pleje og hygiejne (sæbe, engangsvaskeklude, solcreme, zinksalve, mundrens, desinfektion mv.), borddækning og engangsservice (servietter, bæger, lys, papirduge, fade, sugerør mv.), fødevareemballage (bakker, forme og bagepapir mv.), maskiner (støvsuger, rygstøvsuger mv.) og værnemidler (skoovertræk, førstehjælp, beklædningsdele, åndedrætsværn og masker mv,). Nærværende forhåndsmeddelelse fremsendes med henblik på at gøre potentielle tilbudsgivere og relevante markedsaktører, herunder producenter, opmærksomme på den tekniske dialog. SKI afholder 2 runder med teknisk dialog via platformen Ethics, hvor første runde løber i perioden fra den 12.8.2019 til og med den 4.9.2019. Den anden runde løber i perioden fra den 20. september til og med den 11.10.2019. Formålet med den tekniske dialog er at give potentielle tilbudsgivere og andre relevante markedsaktører, herunder producenter, mulighed for at komme med input til det foreløbige udkast til udvalgte dele af udbudsmaterialet, herunder kravsspecifikationen. SKI og leverandørerne vil have lejlighed til løbende at stille spørgsmål, besvare spørgsmål og komme med bemærkninger. SKI skal opfordre potentielle tilbudsgivere til at deltage i den tekniske dialog, i det de potentielle tilbudsgivere på dette tidspunkt i udbudsprocessen har mulighed for at påvirke udbuddets indhold. SKI er dog ikke forpligtet til at imødekomme forslag og kommentarer fra den tekniske dialog. Dialogen foregår via SKI’s udbudssystem Ethics. For nærmere information vedr. deltagelse i den tekniske dialog henvises til www.ski.dk
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger