23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 153-378310
Offentliggjort
09.08.2019
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Region Sjælland

Højtspecialiserede konsulentydelser inden for sundhedsdata og sundhedsinnovation


Region Sjælland

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Tjenesteydelser

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2019/S 141-347495)

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Majken Rasmussen
Telefon: +45 28880106
E-mail: mlr@a-2.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Højtspecialiserede konsulentydelser inden for sundhedsdata og sundhedsinnovation

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312320
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver ønsker at indgå en ikke-eksklusiv rammeaftale på indkøb af højtspecialiserede konsulentydelser inden for sundhedsdata og -innovation. Sundhedsdata benyttes til understøttelse af en række innovations- og udviklingsopgaver. Det danske sundhedsvæsen er udfordret. Behovet for behandling er stigende samtidig med at mulighederne for udvidelse af behandlingskapaciteten er begrænset. Herudover ses et stigende antal multisyge kronikere. Der arbejdes derfor på at reducere efterspørgslen efter sundhedsydelser, ved at fange borgeren tidligt i forløbet og dermed undgå indlæggelser. Dette gøres bl.a. via omfattende dataanalyse og, som oftest afledt heraf, innovative projekter, der kan støtte op om den borgernære og præhospitale behandling. Der efterspørger således højtspecialiserede konsulentydelser der kan hjælpe med analyse og innovative projekter.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/08/2019
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 141-347495

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: III.1.3
I stedet for:

Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

— Ansøger skal angive antal fuldtidsbeskæftigede,

— Ansøger skal indgive ESPD med erklæring af oplysning om minimum og op til 4 af de betydeligste sammenlignelige referencer, som ansøgeren har udført i løbet af de sidste 3 år

Inden ansøgningsfristen. Hver reference bedes indeholde en beskrivelse af den udførte leverance. Leverancebeskrivelserne bedes tage udgangspunkt i den ydelse, som den udbudte rammeaftale vedrører:

— Beskrivelsen i referencer bedes indeholde oplysninger om:

—— kundens navn,

—— kontaktpersons e-mail eller telefonnr.,

—— kundeforholdets varighed,

—— referencens omfang (antal timer),

—— navn på opgaven,

—— beskrivelse af opgaven inkl. formål og mål,

—— beskrivelse af hvilket arbejde der er udført,

—— referencer skal tage udgangspunkt i de beskrevne delydelser.

Hver reference bør højest være på 2 A4 sider.

(1 A4 side svarer til 2 400 anslag).

Såfremt der angives mere end 4 referencer, vil der alene blive lagt vægt på de 4 første referencer. Referencer herudover vil der blive set bort fra. Baserer ansøger sig på andre enheders faglige erfaringer vedrørende udførelsen af konkrete dele af ydelserne, som kontrakten omfatter, skal de

Konkrete dele af ydelserne under kontrakten udføres af den enhed, som ansøger baserer sig på.

Ansøger vil ikke blive afkrævet yderligere dokumentation for teknisk og faglig kapacitet. Dog forbeholder ordregiver sig ret til at kontakte ansøger eller den i referencen angivne kunde med henblik på at få attesteret oplysningerne om referencen, herunder de for referencen angivne tidspunkter.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Ansøger skal have mindst have mindst 5 fuldtidsbeskæftigede jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.3.

Ansøger må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde angivet i UBL §§ 135 og 136 og frivillige udelukkelsesgrunde angivet i UBL § 137. Medlemmer af ansøgers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd eller anden repræsentant, der har beføjelse til at repræsentere disse medlemmer, må ej heller være omfattet af udelukkelsesgrundene angivet i UBL § 135, stk. 1. Dette skal ansøger bekræfte ved at besvare ESPD’ets del III, afsnit A, B og C.

Læses:

Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

— Ansøger skal angive antal fuldtidsbeskæftigede,

— Ansøger skal indgive ESPD med erklæring af oplysning om minimum 2 og op til 4 af de betydeligste sammenlignelige referencer, som ansøgeren har udført i løbet af de sidste 3 år

Inden ansøgningsfristen. Hver reference bedes indeholde en beskrivelse af den udførte leverance. Leverancebeskrivelserne bedes tage udgangspunkt i den ydelse, som den udbudte rammeaftale vedrører:

— Beskrivelsen i referencer bedes indeholde oplysninger om:

—— kundens navn,

—— kontaktpersons e-mail eller telefonnr.,

—— kundeforholdets varighed,

—— referencens omfang (antal timer),

—— navn på opgaven,

—— beskrivelse af opgaven inkl. formål og mål,

—— beskrivelse af hvilket arbejde der er udført,

—— referencer skal tage udgangspunkt i de beskrevne delydelser.

Hver reference bør højest være på 2 A4 sider.

(1 A4 side svarer til 2 400 anslag).

Såfremt der angives mere end 4 referencer, vil der alene blive lagt vægt på de 4 første referencer. Referencer herudover vil der blive set bort fra. Baserer ansøger sig på andre enheders faglige erfaringer vedrørende udførelsen af konkrete dele af ydelserne, som kontrakten omfatter, skal de

Konkrete dele af ydelserne under kontrakten udføres af den enhed, som ansøger baserer sig på.

Ansøger vil ikke blive afkrævet yderligere dokumentation for teknisk og faglig kapacitet. Dog forbeholder ordregiver sig ret til at kontakte ansøger eller den i referencen angivne kunde med henblik på at få attesteret oplysningerne om referencen, herunder de for referencen angivne tidspunkter.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Ansøger skal have mindst have mindst 5 fuldtidsbeskæftigede jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.3.

Ansøger må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde angivet i UBL §§ 135 og 136 og frivillige udelukkelsesgrunde angivet i UBL § 137. Medlemmer af ansøgers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd eller anden repræsentant, der har beføjelse til at repræsentere disse medlemmer, må ej heller være omfattet af udelukkelsesgrundene angivet i UBL § 135, stk. 1. Dette skal ansøger bekræfte ved at besvare ESPD’ets del III, afsnit A, B og C.

Afsnit nummer: IV.2.2
I stedet for:
Dato: 21/08/2019
Tidspunkt: 12:00
Læses:
Dato: 26/08/2019
Tidspunkt: 12:00
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Det præciseres, at der som minimum skal vedlægges 2 referencer.

Der kan vedlægges op til 4 referencer.

(Som angivet i udbudsbetingelserne pkt. 6.4. "ESPD-formular instrukser").

Tidsfrist for ansøgning rykkes til d. 26. august 2019.

Send til en kollega

0.062