Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Udstyr og forbrugsartikler til CRRT
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Claus Eskerod
Telefon: +45 38665809
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udstyr og forbrugsartikler til CRRT
Udstyr og forbrugsartikler til CRRT.
Region Hovedstadens hospitaler.
Udstyr og forbrugsartikler til CRRT til Region Hovedstadens hospitaler og centre. Udbuddet omfatter 45 udstyr samt option på yderligere 3 x 15 udstyr.
Service og reservedele; yderligere udstyr (3 x 15), inkl. forbrugsartikler, service og reservedele hertil.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udstyr og forbrugsartikler til CRRT
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet aflyses på grund af uklarheder i udbudsmaterialet og udbudsprocessen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klager til klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med indgivelse af klager til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk