Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=237905&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
Delaftale 5: PCI artikler
(11.12.2019)
Merit Medical Denmark A/S
Alhambravej 3
1826 Frederiksberg
Delaftale 4: PCI wire til intrakoronar trykmåling
(11.12.2019)
EPS Vascular AB
Hamnplanen 24
263 61 Viken
Delaftale 1: PCI stents Medicinafgivende
(11.12.2019)
Biotronik ApS
Lyngsø Alle 3
2970 Hørsholm
Delaftale 1: PCI stents medicinafgivende
(11.12.2019)
Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Sven Källfelts gata 18
426 71 Västra Frölunda
Delaftale 1: PCI stents medicinafgivende
(11.12.2019)
Boston Scientific Nordic AB
Järnvägsgatan 45, Box 222 20
252 24 Helsingborg
Opdateringer
PCI/KAG artikler (Iskæmi)
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
Telefon: +45 24943871
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
PCI/KAG artikler (Iskæmi)
Indkøb af stents, PCI ballon katetre, KAG/PCI katetre, PCI wirer til intrakoronar trykmåling, PCI artikler, KAG/PCI sheathsæt, KAG/PCI hæmostase artikler (radialis/femoralis).
Delaftale 1 PCI stents Medicinafgivende
Sjællands Universitetshospital Roskilde.
Indkøb af PCI stents medicinafgivende fordelt på op til 3 delaftaler.
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Delaftale 2 PCI ballon katetre
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Indkøb af PCI ballon katetre.
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 3 KAG/PCI katetre
Indkøb af KAG/PCI katetre.
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 4 PCI wire til intrakoronar trykmåling
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Indkøb af PCI wirer til intrakoronar trykmåling.
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 5 PCI artikler
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Indkøb af PCI artikler (trykpumpe og tilbehør).
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 6 KAG/PCI sheathsæt
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Indkøb af KAG/PCI sheathsæt.
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 7 KAG/PCI hæmostase artikler - Radialis adgang
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Indkøb af KAG/PCI hæmostase artikler (radialis adgang).
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 8 KAG/PCI hæmostase artikler - Femoralis adgang
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Indkøb af KAG/PCI hæmostase artikler (femoralis adgang).
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Delaftale 9 PCI/KAG Generellle Fælles Krav
Sjællands Universitetshospital Roskilde
Generelle fælleskrav som er gældende for alle 8 delaftaler.
Forlængelse i 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. udbudsbetingelserne.
Socialt ansvar m.v. - der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 20.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt.tilbud, stille spørgsmål m.m.
Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet.
Det anbefales at anskaffe en digital signatur, da dette vil lette tilbudsgivning og endelig kontraktindgåelse.
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135-136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens § 138.
Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten skal den Tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § 153 for de oplysninger, der er afgivet i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135 og 137.
For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen.
For udenlandske virksomheder skal dokumentationen i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i 135, stk.1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. I forhold til § § 135, stk. 3 og 137, stk. 1, nr. 2 og 7 skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 eller 3,og § 137, stk. 1 nr. 2 eller 7, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land hvor Tilbudsgiveren er etableret.
Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192) eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk