Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=249663&B=FUS
Udbyder
Køge Kommune
Vindere
EU-udbud af Brystproteser 2019 - Genudbud
(20.12.2019)
Sahva A/S
Borgervænget 5
2100 København Ø
EU-udbud af Brystproteser Efterår 2019
Køge Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189374
Torvet
Køge
4600
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.koege.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194986
29188475
Frederiksgade 9
Haslev
4690
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.faxekommune.dk
44023911
Rådhusholmen 11
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.greve.dk
29188599
Parkvej 37
Nykøbing Falster
4800
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.guldborgsund.dk
29189447
Kanalstræde 2
Holbæk
4300
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.holbaek.dk
29189595
Holbækvej 141B
Kalundborg
4400
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kalundborg.dk
29188548
Møllebjergvej 4
Hvalsø
4330
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.lejre.dk
29189625
Rådmandshaven 20
Næstved
4700
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.naestved.dk
29188459
Nyvej 22
Højby
4573
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.odsherred.dk
18957981
Sct. Bendtsgade 1
Ringsted
4100
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ringsted.dk
29189404
Rådhusbuen 1
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.roskilde.dk
68534917
Solrød Center 1
Solrød Strand
2680
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.solrod.dk
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
29189994
Rådhusvej 8
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.soroe.dk
29208654
Rådhuspladsen 4
Store Heddinge
4660
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.stevns.dk
29189676
Valdemarsgade 43
Vordingborg
4760
Danmark
Kontaktperson: Chalotte Reeves Larsen
Telefon: +45 56672129
E-mail: chalotte.reeves.larsen@koege.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vordingborg.dk
Del II: Genstand
EU-udbud af Brystproteser Efterår 2019
Fælles udbud på brystproteser for FællesUdbud Sjælland v/Køge Kommune.
Udbuddet vedrører en samlet rammeaftale på køb af brystproteser.
Indkøb af brystproteser omfatter ordregiveres bevilling og løbende bevillinger af brystproteser i henhold til Servicelovens § 112. Borgere vil gennem deres frie valg af leverandør ikke være begrænset til den vindende tilbudsgiver.
Faxe, Greve, Guldborgsund, Holbæk, Kalundborg, Køge, Lejre, Næstved, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Solrød, Sorø, Slagelse, Stevns og Vordingborg
Fælles udbud på brystproteser for FællesUdbud Sjælland v/Køge Kommune. Udbuddet vedrører en samlet rammeaftale på køb af brystproteser. Indkøb af brystproteser omfatter ordregiveres bevilling og løbende bevilling af brystproteser i henhold til Servicelovens §112. Borgere vil gennem deres frie valg af leverandør ikke være begrænset til den vindende tilbudsgiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”). Det er minimumskrav.
Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: ”Udelukkelse”):
- Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Vindende tilbudsgiver vil blive bedt om at fremsende serviceattest som dokumentation vedrørende ovenstående udelukkelsesgrund. Serviceattesten må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Tilbudsgiver skal oplyse sin samlede omsætning for de 3 seneste regnskabsår.
Minimumskravet for tilbudsgivers omsætning er 1 300 000 DKK pr. år.
Vindende tilbudsgiver vil bedt om at fremsende dokumentation i form af de 3 seneste reviderede regnskaber.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
- Tilbudsgiver skal redegøre for sin erfaring håndtering af borgere i forbindelse med salg af brystproteser.
Minimumskravet er, at tilbudsgiver skal have erfaring med håndtering af borgere i forbindelse med salg af brystproteser.
Vindende tilbudsgiver vil bedt om at fremsende dokumentation i form af en forretningsbeskrivelse og uddrag af CV’er fra medarbejdere.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 45
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr.2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://klfu.dk