23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
30.03.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Hjørring Kommune

Udbud af frit valgsydelser efter Servicelovens § 83 m.v.


Hjørring Kommune

Titel Udbud af frit valgsydelser efter Servicelovens § 83 m.v.
Opgavebeskrivelse Hjørring Kommune udbyder en række frit valgs opgaver på velfærdsområdet.

Det drejer sig om:

Personlig pleje
Praktisk hjælp
Rehabiliterende indsatser
Visse delegerede sygeplejeopgaver
Deltagelse i udviklingspartnerskabet med kommunen

Hjørring Kommune ønsker at indgå aftale med én leverandør, der tillige må tåle konkurrence fra den kommunale leverandørvirksomhed samt én tidligere godkendt privat Leverandør .

Ca. 2250 borgere er visiteret til frit valgs ydelser i Hjørring Kommune.

Den samlede mængde opgaver andrager ca. 430.000 timer pr. år.

Driftsstart er medio 2015. Kontraktens varighed er på 3 år og 8 måneder med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.

Udbudsmaterialet kan rekvireres ved henvendelse til NB Consult ApS på mail: nb-consult@mail.dk

Spørgsmål, rettelser og præciseringer offentliggøres løbende på kommunens hjemmeside
http://www.hjoerring.dk/Erhverv/Indkoeb-Udbud-Licitationer/Aktuelle-udbud-og-licitationer.aspx

Der vil blive afholdt spørgemøde 28.april kl. 14.00, Rådhuset.

Af praktiske hensyn bedes tilbudsgiver tilmelde sig mødet senest d. 20.april 2015 kl. 12 på e-mail nb-consult@mail.dk samt oplyse navn og deltager antal.
Annonceret 27. marts 2015 15:40:00 CET
Deadline 19. maj 2015 12:00:00 CEST
Udbudstype Mindre danske udbud
Opgavetype Tjenesteydelser
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
CPV kode 98513310, 85000000
NUTS kode DK05
Myndighedstype Kommune

Tildelings- og udvælgelseskriterier

Tildelingskriterier Økonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterier Tildeling af kontrakten vil sker på grundlag af delkriterierne "kvalitet" og "service". Prisen er fast (fixseret) og bestemt af markedet ved tidligere udbud. Prisen er fastsat som følger:

• Personlig pleje – bekvem (Hverdage kl.06-17 og lørdag kl. 06-11): 330,00 kr.
• Personlig pleje – Ubekvem (Hverdage kl. 17-23 og lørdag kl. 11-23): 431,00 kr.
• Personlig pleje – Søndag/helligdag (søndag og helligdag kl. 06-23): 431,00 kr.
• Personlig pleje – Nat (alle dage fra kl.23-06): 431,00 kr.
• Praktisk hjælp – (hverdage fra kl. 06-17): 295,00 kr.

Hjørring Kommune vil i evalueringen lægge følgende delkriterier til grund, med vægtningen angivet i parentes:

Kvalitet (60 pct.)

Service (40 pct.)
Udvælgelseskriterier Økonomiske formåen

Udfyldt og underskrevet tro og love-erklæring om, i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997) samt at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud på udbud af praktisk hjælp i Hjørring Kommune i henhold til artikel 45 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv nr. 2004/18/EF af 31. marts 2004. Fortrykt formular findes i udbudsmaterialet. Forfalden gæld, der overstiger kr. 100.000 kr. fører til udelukkelse.


De seneste 3 revisionsgodkendte årsregnskaber. For så vidt angår det seneste årsregnskab må der ikke være indeholdt et forbehold for fortsat drift, eller supplerende revisions bemærkninger om usikkerhed for fortsat drift (going concern). Tilbudsgiver skal som minimum have en soliditetsgrad på 10 % for det seneste regnskabsår, dog kan kravet løftes ved støttetilsagn fra moderselskab/søsterselskab.

Tekniske formåen

Referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sieneste tre år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.


Tilbudsgiver skal som minimum have 2 referencer fra tilsvarende opgaver.

Kontaktperson

Navn Niels Henrik Balle
Telefon +45 45934190
E-mail nb-consult@mail.dk

Ordregiver

Navn Hjørring Kommune
Adresse Springvandspladsen 5
9800 Hjørring
DK
Telefon +45 72335018
E-mail lasse.oestergaard@hjoerring.dk
WWW http://www.hjoerring.dk/

Send til en kollega

0.046