Fakta om udbudet
Udbyder
Brøndby Kommune
Udbud af indkøbsordning til visiterede borgere i eget hjem
Brøndby Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
65113015
Park Allé 160
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Sofie Dybdal Andersen
Telefon: +45 43282104
E-mail: sodya@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk/Borger.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330964
Del II: Genstand
Udbud af indkøbsordning til visiterede borgere i eget hjem
Udbuddet omhandler levering af indkøbsordning til ældre borgere i eget hjem, der er visiterede til ydelsen. Det gælder borgere i Vallensbæk og Brøndby Kommune. Aftalen er udbudt som en rammeaftale og der ønskes 2 leverandører, da borgeren skal have frit valg og derfor selv skal kunne bestemme hvilken leverandør de ønsker indkøb fra.
Udbuddet omhandler levering af indkøbsordning til ældre borgere i eget hjem, der er visiterede til ydelsen. Det gælder borgere i Vallensbæk og Brøndby Kommune. Aftalen er udbudt som en rammeaftale og der ønskes 2 leverandører, da borgeren skal have frit valg og derfor selv skal kunne bestemme hvilken leverandør de ønsker indkøb fra.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af indkøbsordning til visiterede borgere i eget hjem
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet er trukket tilbage og der vil komme genudbud snarest.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Viborg
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk