Fakta om udbudet
Udbyder
Fredensborg Kommune
Diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser
Fredensborg Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188335
Egevangen 3 B, Brønsholm
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Rebecca Hoelgaard Preisler
E-mail: rhop@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/114138892.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/
Kokkedal
Danmark
E-mail: rhop@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fredensborg.dk/
Nexø
Danmark
E-mail: Mette.Rasch.Pedersen@brk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.brk.dk
Del II: Genstand
Diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser
Nærværende meddelelse angår høring (teknisk afklaring) at materiale i forbindelse med udbud af fireårig rammeaftale vedr. levering af diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser.
Udbuddet gennemføres af Indkøbsfællesskab Nordsjælland (IN).IN består af 13 kommuner (Allerød Kommune, Ballerup Kommune, Bornholms Regionskommune, Egedal Kommune, Fredensborg Kommune, Frederiksund Kommune, Furesø Kommune, Gribskov Kommune, Halsnæs Kommune, Helsingør Kommune, Herlev Kommune, Hillerød Kommune og Hørsholm Kommune).
Der er høringsfrist den 7. oktober kl. 08:00.
Der kan afgives høringssvar i den vedlagte skabelon.
Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler.
Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på én eller begge delaftaler. Tilbudsgivere, der byder på begge delaftaler vil ikke få en konkurrencemæssig fordel, fordi de byder på begge aftaler. De 2 delaftaler vil blive evalueret uafhængigt af hinanden.
Delaftale 1 omfatter diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser i form af:
— Insulinpenne,
— Penkanyler,
— Blodsukker- og ketonmålere,
— Teststrimler,
— Fingerprikkerer,
— Lancetter,,
— Særlige kanyler
— Øvrige hjælpemidler.
Delaftale 2 omfatter produkter til vævsglukosemåling og tilknyttede serviceydelser (sensorer og evt. reader/app). Leveringsforpligtelsens indtræden for delaftale 1: Leverandøren skal og må tidligst levere produkter og serviceydelser i henhold til rammeaftalen fra den 1.4.2020.
Leveringsforpligtelsens indtræden for delaftale 2: Leverandøren må tidligst levere produkter og serviceydelser i henhold til rammeaftalen fra den 1.4.2020. Leverandøren skal senest kunne påbegynde levering af produkter og serviceydelser i henhold til rammeaftalen den 31.12.2020.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nærværende meddelelse udsendes med henblik på, at relevante virksomheder kan afgive høringssvar på dele af udbudsmaterialet.
Høringsfrist den 7.10.2019, kl. 08:00.