23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 186-451834
Offentliggjort
26.09.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Fredensborg Kommune

Diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser


Fredensborg Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Fredensborg Kommune
29188335
Egevangen 3 B, Brønsholm
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Rebecca Hoelgaard Preisler
E-mail: rhop@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/114138892.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.fredensborg.dk/

I.1) Navn og adresser
Fredensborg Kommune
Kokkedal
Danmark
E-mail: rhop@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.fredensborg.dk/

I.1) Navn og adresser
Bornholms Regionskommune
Nexø
Danmark
E-mail: Mette.Rasch.Pedersen@brk.dk
NUTS-kode: DK014

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.brk.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33196000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nærværende meddelelse angår høring (teknisk afklaring) at materiale i forbindelse med udbud af fireårig rammeaftale vedr. levering af diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser.

Udbuddet gennemføres af Indkøbsfællesskab Nordsjælland (IN).IN består af 13 kommuner (Allerød Kommune, Ballerup Kommune, Bornholms Regionskommune, Egedal Kommune, Fredensborg Kommune, Frederiksund Kommune, Furesø Kommune, Gribskov Kommune, Halsnæs Kommune, Helsingør Kommune, Herlev Kommune, Hillerød Kommune og Hørsholm Kommune).

Der er høringsfrist den 7. oktober kl. 08:00.

Der kan afgives høringssvar i den vedlagte skabelon.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 101 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen er opdelt i 2 delaftaler.

Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på én eller begge delaftaler. Tilbudsgivere, der byder på begge delaftaler vil ikke få en konkurrencemæssig fordel, fordi de byder på begge aftaler. De 2 delaftaler vil blive evalueret uafhængigt af hinanden.

Delaftale 1 omfatter diabeteshjælpemidler og tilknyttede serviceydelser i form af:

— Insulinpenne,

— Penkanyler,

— Blodsukker- og ketonmålere,

— Teststrimler,

— Fingerprikkerer,

— Lancetter,,

— Særlige kanyler

— Øvrige hjælpemidler.

Delaftale 2 omfatter produkter til vævsglukosemåling og tilknyttede serviceydelser (sensorer og evt. reader/app). Leveringsforpligtelsens indtræden for delaftale 1: Leverandøren skal og må tidligst levere produkter og serviceydelser i henhold til rammeaftalen fra den 1.4.2020.

Leveringsforpligtelsens indtræden for delaftale 2: Leverandøren må tidligst levere produkter og serviceydelser i henhold til rammeaftalen fra den 1.4.2020. Leverandøren skal senest kunne påbegynde levering af produkter og serviceydelser i henhold til rammeaftalen den 31.12.2020.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
11/11/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Nærværende meddelelse udsendes med henblik på, at relevante virksomheder kan afgive høringssvar på dele af udbudsmaterialet.

Høringsfrist den 7.10.2019, kl. 08:00.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/09/2019

Send til en kollega

0.047