Fakta om udbudet
Udbyder
Viborg Kommune
Vindere
Prisaftale på udvidet helbredstillæg til tandproteser
(11.12.2019)
TandproteseTeamet ApS
Ll. Sct. Pederstræde 19
8800 Viborg
Prisaftale på udvidet helbredstillæg til tandproteser
(11.12.2019)
Tandprotesehuset ApS
Stadion Alle 21, 2 sal
8800 Viborg
Prisaftale på udvidet helbredstillæg til tandproteser
Viborg Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189846
Prinsens Alle 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Jakob Tibert Thomsen
Telefon: +45 21729682
E-mail: jatt@viborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/114368182.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://viborg.dk/
Del II: Genstand
Prisaftale på udvidet helbredstillæg til tandproteser
Annonceringen gennemføres med henblik på indgåelse af en fast prisaftale på tandprotetiske behandlinger til borgere i Viborg Kommune som søger tilskud efter reglerne om udvidet helbredstillæg samt Lov om Aktiv Social Politik.
Det samlede forbrug af ydelser omfattet af annonceringen udgør ca. 1 600 000 - om året.
Prisaftalen har en løbetid på 2 år og kan forlænges yderligere i op til 4 x 12 måneder.
Viborg Kommune
Annonceringens genstand:
Annonceringen gennemføres med henblik på indgåelse af en fast prisaftale på tandprotetiske behandlinger til borgere i Viborg Kommune som søger tilskud efter reglerne om udvidet helbredstillæg samt Lov om Aktiv Social Politik, således:
— Lov om Social Pension § 14a, stk. 4, LBK. Nr. 1208 af 17.11.2017 med tilhørende bekendtgørelser,
— Lov om Højeste, Mellemste, Forhøjet almindelig og Almindelig førtidspension m.v. § 18, stk. 4, LBK nr. 1209 af 17.11.2017 med tilhørende bekendtgørelser,
— Lov om Aktiv Social Politik § § 82-82a, LBK nr. 269 af 21.3.2017 tilhørende bekendtgørelser. Det samlede forbrug af ydelser omfattet af annonceringen udgør ca. 1 600 000 om året.
Udbud efter godkendelsesmodellen:
Ordregiver kan indgå parallelle aftaler med flere leverandører eller lade nye leverandører tilslutte sig en indgået prisaftale. Såfremt der indgås prisaftale med tilslutning fra flere leverandører om samme udgiftstype, skal den aftalte pris på de enkelte ydelser være identisk med den vindende leverandørs prisstruktur, således at forudsætningerne for beregning af tilskuddet til borgerne er ens i kommunen. Ordregiver oplyser borgerne om hvilke leverandører, der er indgået prisaftale med.
Ordregivers pligt til at anvende prisaftalen:
- Ordregiver køber ikke tandprotetiske behandlinger mv. ved de leverandører, der indgås prisaftale med,
- Ordregiver yder tilskud til borgernes køb.
Det står den enkelte borger frit at vælge den leverandør, som borgeren ønsker at benytte. Leverandørerne er derfor ikke garanteret en omsætning.
Borgeren kan også frit vælge at bruge det bevilligede tilskud hos en leverandør, der ikke har indgået en prisaftale med ordregiver.
Aftalens løbetid:
- Prisaftalen har en løbetid på 2 år og kan forlænges yderligere i op til 4 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk