23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 189-458892
Offentliggjort
01.10.2019
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Rødovre Kommune

Udbud af rammeaftale på kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF)


Rødovre Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rødovre Kommune
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rk.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936

I.1) Navn og adresser
Albertslund Kommune
48233511
Nordmarks Allé
Albertslund
2620
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.albertslund.dk/

I.1) Navn og adresser
Brøndby Kommune
65113015
Park Allé 160
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk/

I.1) Navn og adresser
Dragør Kommune
12881517
Kirkevej 7
Dragør
2791
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.dragoer.dk

I.1) Navn og adresser
Glostrup Kommune
65120119
Rådhusparken 2
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk

I.1) Navn og adresser
Hvidovre Kommune
55606617
Hvidovrevej 278
Hvidovre
2650
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.hvidovre.dk

I.1) Navn og adresser
Høje-Taastrup Kommune
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk

I.1) Navn og adresser
Ishøj Kommune
11931316
Ishøj Store Torv 20
Ishøj
2635
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ishoj.dk

I.1) Navn og adresser
Tårnby Kommune
20310413
Amager Landevej 76
Kastrup
2770
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.taarnby.dk

I.1) Navn og adresser
Vallensbæk Kommune
19583910
Vallensbæk Stationstorv 100
Vallensbæk Strand
2665
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.vallensbaek.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=250677&B=VIF
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=250677&B=VIF
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale på kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF)

Sagsnr.: 88.00.00-G01-25-19
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33180000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).

Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.

Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.

Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Brystproteser,

- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,

- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Brystproteser

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33184420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).

Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.

Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.

Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Brystproteser,

- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,

- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelse 1 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse 1 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141740
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).

Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.

Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.

Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Brystproteser,

- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,

- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelse 1 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse 1 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kompressionsstrømper

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141700
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).

Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.

Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.

Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:

- Delaftale 1: Brystproteser,

- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,

- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelse 1 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse 1 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
12/02/2020

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 3
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/09/2019

Send til en kollega

0.033