Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=250677&B=VIF
Udbyder
Rødovre Kommune
Udbud af rammeaftale på kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF)
Rødovre Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936
48233511
Nordmarks Allé
Albertslund
2620
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.albertslund.dk/
65113015
Park Allé 160
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk/
12881517
Kirkevej 7
Dragør
2791
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dragoer.dk
65120119
Rådhusparken 2
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk
55606617
Hvidovrevej 278
Hvidovre
2650
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hvidovre.dk
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
11931316
Ishøj Store Torv 20
Ishøj
2635
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ishoj.dk
20310413
Amager Landevej 76
Kastrup
2770
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.taarnby.dk
19583910
Vallensbæk Stationstorv 100
Vallensbæk Strand
2665
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vallensbaek.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF)
VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).
Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.
Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Brystproteser,
- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,
- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Brystproteser
VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).
Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.
Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Brystproteser,
- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,
- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg
VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).
Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.
Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Brystproteser,
- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,
- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Kompressionsstrømper
VIF har til hensigt at gennemføre et udbud, vedrører levering af kropsbårne hjælpemidler til Vestegnens Indkøbsforum (VIF).
Kommunerne på Vestegnen har i fællesskab etableret Vestegnens Indkøbsforum, som er et netværk mellem kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk. Dette netværk indebærer et systematisk samarbejde om udbud på forskellige varer og tjenesteydelser. Formålet med det fælles samarbejde er at opnå indkøbsmæssige fordele for de deltagende kommuner.
Udbuddet vedrører indkøb og levering af kropsbårne hjælpemidler, herved menes brystproteser, ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg, og kompressionsstrømper.
Udbuddet vil være opdelt i følgende delaftaler:
- Delaftale 1: Brystproteser,
- Delaftale 2: Ortopædisk fodtøj og ortopædiske indlæg,
- Delaftale 3: Kompressionsstrømper.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Forlængelse 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk