Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Opdateringer
Udbud på kreative materialer
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Holger Østergaard
Telefon: +45 99741943
E-mail: holger.ostergaard@rksk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/114477486.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
Udbud på kreative materialer
Udbud af kreative materialer til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Ringkøbing
Udbud af kreative materialer til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Udbuddet omfatter levering af kreative materialer til alle afdelinger/institutioner m.v. som hører under Ringkøbing-Skjern Kommune.
Det samlede forbrug af produkter omfattet af udbuddet udgør på årsbasis cirka 1 000 000 DKK ekskl. moms (anslået). Der er alene tale om et skøn, som ikke er bindende for udbyder.
Undtaget fra udbuddet er:
— Skolematerialer (tavletilbehør, skole-/stilehæfter, eksamenspapir, millimeterpapir, arbejdsblade, arbejdsmapper, lommeregnere mv.),
— Kontorartikler og kopipapir,
— Spil, sportsudstyr og legetøj.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk