Fakta om udbudet
Udbyder
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Genbrugshjælpemidler
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Varer
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2019/S 181-440236)
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
17472437
H.C. Hansens Gade 4
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Michelle Offersen
Telefon: +45 51886068
E-mail: mo@ski.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ski.dk
Del II: Genstand
Genbrugshjælpemidler
SKI udbyder en rammeaftale angående levering af genbrugshjælpemidler.
Der udbydes 16 delaftaler, som dækkes af 5 kategorier indenfor genbrugshjælpemidler; Rollatorer (delaftale 1-3), Elscootere (delaftale 4-5), Senge (delaftale 6), Madrasser (delaftale 7-10) og Toilet/bad (delaftale 11-16). Delaftalernes individuelle krav fremgår af bilag B. For hver delaftale tildeles 3 leverandører i en kaskade.
Rammeaftalen vil være forpligtende for de kunder, som tilslutter sig aftalen. Det fremgår af SKI's bilag A samt bilag A1, hvem der har forpligtet sig til at anvende rammeaftalen samt hvilke delaftaler de har forpligtet sig til at anvende. Rammeaftalen indebærer dermed et forpligtende element for de tilsluttede, hvilket vil fremgå som en del af udbudsmaterialet.
Rammeaftalen indeholder en option beskrevet i denne bekendtgørelse VI.3, og vedrørende tilfælde, hvor udbuddets forventede forbrug nås i rammeaftalens løbetid. Optionen vedrører rammeaftalen og ikke hver delkontrakts afsnit II.2.11.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
Der er kommet mange relevante spørgsmål. SKI vil gerne sikre sammenhæng i svarene på både tidligere og nye spørgsmål, og vi forventer derfor først at besvare de seneste spørgsmål efter uge 42. For at give tilbudsgivere mulighed for at tilpasse deres tilbud til disse svar, forlænger SKI tilbudsfristen til den 12.11.2019 kl. 13:00. Giver vores svar anledning til behov for yderligere fristforlængelse, vil vi imødekomme dette.