Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=252796&B=REGIONNORD
Udbyder
Region Nordjylland
Udbud på Procedurepakker - Gastroent., Kardio., samt Thorax- og Kar
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Kamille Bollerup
Telefon: +45 21584109
E-mail: k.bollerup@rn.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://rn.dk/om-region-nordjylland/licitationer-og-udbud
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Udbud på Procedurepakker - Gastroent., Kardio., samt Thorax- og Kar.
Udbuddet vedrører indkøb af Procedurepakker indenfor specialeområderne Gastroenterologi, Kardiologi, samt Thorax- og Karkirurgi. Udbuddet består af 20 delkontrakter, svarende til 20 forskellige procedurepakker. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, hvor der prækvalificeres 5 ansøgere. Det er et minimumskrav, at Ansøger har relevant erfaring med levering af procedurepakker til hospitaler i form af minimum 1 tilsvarende reference indenfor de seneste 3 år. Såfremt at antallet af Ansøgere der opfylder de angivne betingelser for deltagelse i udbuddet overstiger 5 vil der ske en udvælgelse på baggrund af teknisk og faglig formåen - Ordregiver først og fremmest lægge positiv vægt på antallet af forskellige hospitaler som Ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne Gastroenterologi, Kardiologi, samt Thorax- og Karkirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som Ansøger har leveret procedurepakker til.
Grundsæt Gastro., AUH, Aalborg
Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af Procedurepakker indenfor Gastroenterologi, Kardiologi, samt Thorax- og Karkirurgi.
Udbuddet består af 20 delkontrakter, svarende til 20 forskellige sterile procedurepakker.
Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling. Ordregiver har til hensigt, at prækvalificere 5 ansøgere som vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Minimumskrav til egnethed og formåen: Det er et minimumskrav at Ansøger har relevant erfaring i form af minimum 1 tilsvarende reference indenfor de seneste 3 år. En reference er tilsvarende når den vedrører levering af procedurepakker til et hospital.
Såfremt antallet af egnede ansøgere overstiger 5 vil der ske en udvælgelse til prækvalifikation på baggrund af teknisk og faglig formåen - Ordregiver vil evaluere på de indkomne ansøgninger og først og fremmest lægge positiv vægt på antallet af forskellige hospitaler som Ansøger har leveret procedurepakker til indenfor specialeområderne Gastroenterologi, Kardiologi, samt Thorax- og Karkirurgi, dernæst vægtes det fulde antal af forskellige hospitaler som Ansøger har leveret procedurepakker til. (Se pkt. 7 i Udbudsbetingelserne)
Forhandling:
Forhandlingsmøderne vil omfatte forhandling på grundlag af Tilbudsgivers tilbud. Under forhandlingerne vil Ordregiver give den enkelte Tilbudsgiver oplysning om sit syn på tilbuddets relativt stærke og svage egenskaber i henhold til underkriterierne, samt udvalgte konkurrencekrav. Efter endt forhandling kan Ordregiver, hvis nødvendigt, opfordre tilbudsgiverne til at afgive enten et tilrettet tilbud eller et endeligt tilbud. (Se Udbudsbetingelserne pkt. 7.1)
Ordregiver forbeholder sig ret til, at ændre i Udbudsbetingelserne pkt. 4 Tidsplanen såfremt der er behov for færre forhandlingsrunder end dem som for nuværende er angivet i tidsplanen, hvorfor datoen for den forventede kontraktstart ligeledes kan ændres afhængig af hvor lang tid forhandlingsprocessen tager.
NB!! Samtlige udbudsdokumenter gældende for hele udbuddet er udelukkende uploaded under Delkontrakt 1. Når Ansøger/Tilbudsgiver uploader sin ansøgning/sine tilbud skal det udelukkende være under Delkontrakt 1, selvom materialet muligvis også omhandler andre Delkontrakter.
NB!! Samtlige udbudsdokumenter gældende for hele udbuddet er udelukkende uploaded under Delkontrakt 1. Når Ansøger/Tilbudsgiver uploader sin ansøgning/sine tilbud skal det udelukkende være under Delkontrakt 1, selvom materialet muligvis også omhandler andre Delkontrakter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
De udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i udbuddet, er de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der nævnes i Udbudslovens § § 135 og 136.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4
Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/klagevejledning/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk