Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Regnskab og Kontrakt
Ombygning af handicapbiler
Københavns Kommune - Regnskab og Kontrakt
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
By: København V
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
Kontaktperson: Saida Sabirovna Manafly
E-mail: kg17@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/110440448.aspx
Del II: Genstand
Ombygning af handicapbiler
Der er tale om en priskonkurrence med henblik på at få en prisaftale.
Ordregiver vil benytte prisaftalen som udgangspunkt for beregning af støtte til Borgere, som opnår bevilling i medfør af servicelovens § 114 til ombygning/særlig indretning af handicapbiler.
Ved indgåelsen af en prisaftale forpligter én Leverandør sig til at levere en række varer til den aftalte pris som fremgår af tilbudslisten.
Forvaltningsmyndigheden efterspørger således en leverandør til at levere varer, der er færdigmonterede og funktionsdygtige til en aftalt pris til alle tilskudsberettigede borgere i Københavns Kommune.
Borgeren har frit valg med hensyn til valg af leverandør, jf. serviceloven § 114.
Leverandøren skal ud over selve leverancen omfatte rådgivning, servicering og tilpasning i forbindelse med udlevering til borgeren.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Ombygning af handicapbiler
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
Indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk