Fakta om udbudet
Udbyder
Silkeborg Kommune
Vindere
(15.04.2015)
Midtjysk Pleje & Erhverv ApS
Glarmestervej 16
8600 Silkeborg
Resultat - Budrunde på hjemmeplejeydelser
Silkeborg Kommune
Danmark-Silkeborg: Hjemmehjælp
2015/S 073-129524
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) | Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Silkeborg Kommune Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://silkeborgkommune.dk/Erhverv/Udbud |
I.2) | Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed |
I.3) | Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester |
I.4) | Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej |
Del II: Kontraktens genstand
II.1) | Beskrivelse |
II.1.1) | Betegnelse for kontrakten Budrunde på hjemmeplejeydelser. |
II.1.2) | Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Silkeborg Kommune. NUTS-kode DK04 |
II.1.3) | Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale |
II.1.4) | Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene Udbuddet omfatter levering af personlig pleje og praktisk hjælp hele døgnet til borgere i eget hjem, der tildeles efter Servicelovens § 83. Borgere i eget hjem tildeles ydelser i henhold til Servicelovens § 91 om frit leverandørvalg. |
II.1.5) | CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
98513310, 98513000, 98513300 |
II.1.6) | Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej |
II.2) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
II.2.1) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
Del IV: Procedure
IV.1) | Type procedure |
IV.1.1) | Type procedure
Begrænset |
IV.2) | Tildelingskriterier |
IV.2.1) | Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af 1. Økonomi. Vægtning 50 2. Kvalitet. Vægtning 50 |
IV.2.2) | Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej |
IV.3) | Administrative oplysninger |
IV.3.1) | Sagsnummer hos den ordregivende myndighed |
IV.3.2) | Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 218-385678 af 12.11.2014 |
Del V: Kontrakttildeling
Betegnelse: Budrunde på hjemmeplejeydelser
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.3.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal bud modtaget elektronisk: 5 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Midtjysk Pleje & Erhverv ApS |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej |
Betegnelse: Budrunde på hjemmeplejeydelser
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.3.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal bud modtaget elektronisk: 5 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Svane Service Aps |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej |
Betegnelse: Budrunde på hjemmeplejeydelser
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.3.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal bud modtaget elektronisk: 5 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Schultz Pleje & Hjemmeservice ApS |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej |
Betegnelse: Budrunde på hjemmeplejeydelser
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
26.3.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal bud modtaget elektronisk: 5 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Privat Pleje & Omsorg |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej |
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) | Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej |
VI.2) | Yderligere oplysninger: |
VI.3) | Klageprocedurer |
VI.3.1) | Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud |
VI.3.2) | Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til: 1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. 2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: — 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. — 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. — 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2. 3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende. Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom. |
VI.3.3) | Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen |
VI.4) | Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10.4.2015 |