Fakta om udbudet
Udbyder
Solrød Kommune
Vindere
Social- og sundhedsfaglige vikarydelser
(10.02.2020)
SOS Vikar A/S
Frejasvej 8
4700 Næstved
Social- og Sundhedsfaglige vikarydelser
Solrød Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 68534917
Postadresse: Solrød Center 1
By: Solrød Strand
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 2680
Land: Danmark
Kontaktperson: Özden Polat
E-mail: opo@solrod.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.solrod.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194986
CVR-nummer: 29189625
Postadresse: Rådmandshaven 20
By: Næstved
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4700
Land: Danmark
Kontaktperson: Özden Polat
E-mail: opo@solrod.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.naestved.dk
CVR-nummer: 29189374
Postadresse: Torvet 1
By: Køge
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Özden Polat
E-mail: opo@solrod.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.koege.dk
CVR-nummer: 44023911
Postadresse: Rådhusholmen 10
By: Greve
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontaktperson: Özden Polat
E-mail: opo@solrod.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.greve.dk
CVR-nummer: 29188475
Postadresse: Frederiksgade 9
By: Haslev
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4690
Land: Danmark
Kontaktperson: Özden Polat
E-mail: opo@solrod.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.faxekommune.dk
CVR-nummer: 29189676
Postadresse: Valdemarsgade 43
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4760
Land: Danmark
Kontaktperson: Özden Polat
E-mail: opo@solrod.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vordingborg.dk
Del II: Genstand
Social- og Sundhedsfaglige vikarydelser
Udbuddet vedrører levering af Social- og sundhedsfaglige vikarydelser til 6 kommuner i Fællesudbud Sjælland (FUS). Kommunerne ønsker med udbuddet tilbud på levering af vikarer indenfor følgende faggrupper: SPL–autoriseret sygeplejerske, SSA–autoriseret social- og sundhedsassistent – herunder plejehjemsassistent, SSH – Social- og sundhedshjælper - herunder SHJ–sygehjælper, sundhedsmedhjælper – social- og sundhedsassistent uden autorisation, Ufaglærte– andre vikarer med erfaring indenfor det social- og sundhedsfaglige område, men uden en af de ovenstående dokumenterede uddannelser og/eller autorisationer betragtes som ufaglærte. Udbuddet gennemføres med henblik på indgåelse af en rammeaftale med en enkelt leverandør, og indgås på de vilkår, der fremgår af den vedlagte rammeaftale. Af markedsmæssige og økonomiske hensyn er udbuddet ikke opdelt i delaftaler. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud under light-regimet, jf. udbudslovens § § 186-189 (lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Udbuddet vedrører levering af Social- og sundhedsfaglige vikarydelser til 6 kommuner i Fællesudbud Sjælland (FUS). Kommunernes behov for social- og sundhedsfaglige vikarer ønskes dækket af et professionelt vikarbureau med fagligt kompetente vikarer. Den faglige vurdering af vikarbehovet sker i enhederne forud for den enkelte bestilling. Udbuddet omfatter blandt andet hjemmepleje-enheder og plejecentre, som er de enheder, der typisk forestår kommunernes indkøb af vikarservice. Kommunerne ønsker med udbuddet tilbud på levering af vikarer indenfor nedenstående faggrupper: SPL – autoriseret sygeplejerske, SSA – autoriseret social- og sundhedsassistent – herunder plejehjemsassistent, SSH – Social- og sundhedshjælper - herunder SHJ – sygehjælper, sundhedsmedhjælper – social- og sundhedsassistent uden autorisation, Ufaglærte – andre vikarer med erfaring indenfor det social- og sundhedsfaglige område, men uden en af de ovenstående dokumenterede uddannelser og/eller autorisationer betragtes som ufaglærte. Udbuddet gennemføres med henblik på indgåelse af en rammeaftale med en enkelt leverandør, og indgås på de vilkår, der fremgår af den vedlagte rammeaftale. Af markedsmæssige og økonomiske hensyn er udbuddet ikke opdelt i delaftaler. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud under light-regimet, jf. udbudslovens § § 186-189 (lov nr. 1564 af 15.12.2015).
— Rammeaftalen løber i 2 år og kan forlænges med 2 x 1 år,
— Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1-3, § 136, stk. 1, nr. 1-3.
Derudover må tilbudsgiver heller ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1- 6.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen:
Vedlægge en underskrevet erklæring på tro og love, som bekræftelse på, at tilbudsgiver i det seneste disponible regnskabsår
- har en positiv egenkapital,
- har en likviditetsgrad på minimum 110%,
- har en omsætning inden for rammeaftalens ydelsesområde på min. 25 000 000 DKK.
Minimumskrav til teknisk og/eller faglig formåen:
Indsende dokumentation i form af minimum 3 referencer, for nutidig lignende erfaring inden for rammeaftalens ydelsesområde og vikartyper jf. pkt. 4.1 og kravspecifikation bilag 2.
Ved ”nutidig lignende erfaring” forstås en reference med:
- opgaveudførelse inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen,
- en kontraktstørrelse på min. 5 000 000 DKK årligt,
- levering af vikarer inden for faggrupperne SPL, SSA og SSH jf. pkt. 4.1.
Referencerne må gerne omfatte kontrakter der forsat er i kraft.
Del IV: Procedure
Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres ved tildelingskriteriet bedste forhold mellem pris og kvalitet, og på denne baggrund træffes beslutning om tildeling af rammeaftalen. Der anvendes følgende underkriterier og vægtninger til brug for evalueringen:
- Pris 60%,
- Kvalitet 40%.
Ordregiver anvender en pointmodel til at evaluere de indkomne konditionsmæssige tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk