23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 217-532030
Offentliggjort
11.11.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Nordjylland

Varme- og kølebehandling


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Nordjylland
CVR-nummer: 29190941
Postadresse: Niels Bohrs Vej 30
By: Aalborg Ø
NUTS-kode: DK050
Postnummer: 9220
Land: Danmark
Kontaktperson: Mia Jørgensen
E-mail: mia.joergensen@rn.dk
Telefon: +45 21581567

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://rn.dk/om-region-nordjylland/licitationer-og-udbud

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=254755&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=254755&B=REGIONNORD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Varme- og kølebehandling

Sagsnr.: U050191mcj19
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Høring af udbudsmateriale på udbud af varme- og kølebehandling

Region Nordjylland påtænker at udbyde varme- og kølebehandling, herunder genudbyde varmenheder og -tæpper.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, der består af en rammeaftale. Høringsmaterialet indeholder følgende delkontrakter:

- Delkontrakt 1 - Varmeenheder og varmetæpper,

- Delkontrakt 2 - Varmetæpper, tubemodel,

- Delkontrakt 3 - Ikke endeligt klarlagt,

- Delkontrakt 4 - Tæpper til traume transfer,

- Delkontrakt 5 - Køleelementer til hjertepatienter,

- Delkontrakt 6 - Køleposer, øjeblikkelig virkning.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33190000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Høring af udbudsmateriale på udbud af varme- og kølebehandling

Region Nordjylland påtænker at udbyde varme- og kølebehandling, herunder genudbyde varmenheder og -tæpper.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, der består af en rammeaftale. Høringsmaterialet indeholder følgende delkontrakter:

- Delkontrakt 1 - Varmeenheder og varmetæpper,

- Delkontrakt 2 - Varmetæpper, tubemodel,

- Delkontrakt 3 - Ikke endeligt klarlagt,

- Delkontrakt 4 - Tæpper til traume transfer,

- Delkontrakt 5 - Køleelementer til hjertepatienter,

- Delkontrakt 6 - Køleposer, øjeblikkelig virkning.

For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, har Region Nordjylland valgt at lave en høring af det foreløbige udarbejdede udbudsmateriale.

Vi indbyder alle potentielle Tilbudsgivere til at gennemgå det vedlagte materiale, og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.

I bedes fremsende høringssvar, på det for Jer relevante udbudsmateriale, i et Word-dokument, med angivelse af hvilke delkontrakter/krav mv., der henvises til, i stedet for at skrive svarerne i kontraktbilag 2 eller 3.

Høringsmaterialet består af:

— Uddrag af udkast til kontrakt, varmeenheder og varmetæpper,

— Kontraktbilag 2, kravspecifikation,

— Kontraktbilag 3, tilbudslisten.

Høringssvar vil blive behandlet af ordregivers brugergruppe.

Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne skal ikke forvente at få svar på evt. spørgsmål, hverken under eller efter høringen.

Skriftlige høringssvar bedes fremsendt igennem beskedmodulet i EU-Supply.

Mvh. Mia Cecilie Jørgensen

Udbudskonsulent

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 27/11/2019
Tidspunkt: 00:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 27/11/2019
Tidspunkt: 00:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/11/2019

Send til en kollega

0.047