Fakta om udbudet
Udbyder
Røde Kors Asylafdeling
Udbud af pædagogiske ydelser og sociale foranstaltninger
Røde Kors Asylafdeling
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 18887886
Postadresse: Rosenørns Alle 31
By: Frederiksberg C
NUTS-kode: DK
Postnummer: 1970
Land: Danmark
Kontaktperson: Maria Brøchner Tødt
E-mail: mart@redcross.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/115786701.aspx
Del II: Genstand
Udbud af pædagogiske ydelser og sociale foranstaltninger
Rammeaftalen omfatter en række delaftaler fordelt på pædagogiske ydelser og sociale foranstaltninger, der relaterer sig til asylansøgerne på Røde Kors Asylafdelings centre rundt omkring i Danmark.
Sortimentet på rammeaftalen er specificeret i rammeaftalens bilag 1 – kravspecifikation.
Delaftale 1 og 3 omfatter pædagogiske vikarydelser på daginstitution/klub, skole, børnecentre og voksencentre. Delaftale 2 og 4 omfatter sociale foranstaltninger i henhold til serviceloven kap 11 og 14.
Delaftale 1: Pædagogiske vikarer - Vest
Danmark
Delaftale 1 omfatter pædagogiske vikarydelser på daginstitution/klub, skole, børnecentre og voksencentre.
Delaftale 1omfatter følgende kategorier:
— Pædagogisk medhjælp (ikke uddannet),
— Pædagogisk assistent (uddannet assistent eller tilsvarende uddannelse),
— Pædagog - institution, klub og skole (uddannet pædagog eller tilsvarende uddannelse),
— Pædagog med støttefunktion (uddannet pædagog eller tilsvarende uddannelse),
— Pædagog - børnecenter (uddannet pædagog eller tilsvarende uddannelse),
— Lærer (uddannet lærer eller tilsvarende uddannelse).
Delaftale 2: Sociale foranstaltninger - Vest
Danmark
Delaftale 2 omfatter sociale foranstaltninger (serviceloven kapitel 11 og 14). Delaftale 2 omfatter følgende kategorier:
— Støttekontaktperson for barnet, den unge herunder uledsagede mindreårige og gravide (SEL § 52, stk. 3., nr. 6 og 9),
— Praktisk, pædagogisk eller anden støtte i hjemmet. (SEL §52, stk. 3, nr. 2.),
— Familiebehandling eller behandling af barnet eller den unges problemer (SEL § 52, stk. 3, nr. 3),
— Pasning af børn ved forældres fravær, fx ifbm hospitalsindlæggelse,
— Støtteperson til forældre i forbindelse med anbringelse af et barnet uden for hjemmet (SEL § 54),
— Praktisk hjælp, omsorg eller støtte samt optræning og hjælp til udvikling af færdigheder til voksne, der har behov herfor på grund af betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller særlige sociale problemer (SEL § 85),
— Ledsagerordning for voksne (SEL § 97).
Delaftale 3: Pædagogiske vikarer - Øst
Danmark
Delaftale 3 omfatter pædagogiske vikarydelser på daginstitution/klub, skole, børnecentre og voksencentre. Delaftale 3 omfatter følgende kategorier:
— Pædagogisk medhjælp (ikke uddannet),
— Pædagogisk assistent (uddannet assistent eller tilsvarende uddannelse),
— Pædagog - institution, klub og skole (uddannet pædagog eller tilsvarende uddannelse),
— Pædagog med støttefunktion (uddannet pædagog eller tilsvarende uddannelse),
— Pædagog - børnecenter (uddannet pædagog eller tilsvarende uddannelse),
— Lærer (uddannet lærer eller tilsvarende uddannelse).
Delaftale 4: Sociale foranstaltninger - Øst
Danmark
Delaftale 4 omfatter sociale foranstaltninger (serviceloven kapitel 11 og 14). Delaftale 4 omfatter følgende kategorier:
— Støttekontaktperson for barnet, den unge herunder uledsagede mindreårige og gravide (SEL § 52, stk. 3., nr. 6 og 9),
— Praktisk, pædagogisk eller anden støtte i hjemmet. (SEL § 52, stk. 3, nr. 2.),
— Familiebehandling eller behandling af barnet eller den unges problemer (SEL § 52, stk. 3, nr. 3),
— Pasning af børn ved forældres fravær, fx ifbm hospitalsindlæggelse,
— Støtteperson til forældre i forbindelse med anbringelse af et barnet uden for hjemmet (SEL § 54),
— Praktisk hjælp, omsorg eller støtte samt optræning og hjælp til udvikling af færdigheder til voksne, der har behov herfor på grund af betydelig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller særlige sociale problemer (SEL § 85),
— Ledsagerordning for voksne (SEL § 97).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tro- og loveerklæring:
Tilbudsgiver skal underskrive vedlagt tro og love erklæring vedr. udbudsloven § 135-136 og § 137, stk. 1, nr. 2.
Økonomiske krav:
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver i seneste disponible regnskabsår skal have haft en positiv soliditetsgrad.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver i seneste disponible regnskabsår skal have haft en samlet ydelsesspecifik omsætning på minimum 2 gange delaftalens årlige omsætning. Med ydelsesspecifik omsætningen menes, at omsætningen skal vedrøre de ydelser, der er at finde i delaftalens sortiment.
Tekniske oplysninger:
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver skal oplyse 3 referencer på leverancer af tilsvarende ydelser, som omfatter en eller flere af rammeaftalens sortimentskategorier. De 3 referencer skal samlet set omfatte alle kategorier på en delaftale. Det betyder fx at en reference godt kan være på bare 2 kategorier så længe referencerne tilsammen omfatter alle kategorier.
Se yderligere udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Tilbuds evaluering efter tildelingskriteriet bedste forhold mellem pris og kvalitet. Se udbudsbetingelserne.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk