Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=255021&B=FUS
Udbyder
Slagelse Kommune
Vindere
Kateterhjælpemidler til borgere omfattet af § 112 i den danske servicelov
(07.04.2020)
Mediq Danmark
Kornmarksvej 15 - 19
2605 Brøndby
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 19-12-2019
Time: 12:00
Læses:
Dato: 20-01-2020
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Fristen for at stille spørgsmål forlænges til den 9.1.2020.
Fristen for at afgive tilbud forlænges til den 20.1.2020, kl. 12:00.
Kateterhjælpemidler til borgere omfattet af § 112 i den danske servicelov
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: Slagelse
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Frederiksen
E-mail: afred@slagelse.dk
Telefon: +45 58573434
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: Slagelse
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Frederiksen
E-mail: afred@slagelse.dk
Telefon: +45 58573434
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Del II: Genstand
Kateterhjælpemidler til borgere omfattet af § 112 i den danske servicelov
Udbuddet vedrører levering af kateterhjælpemidler på bevilling til borgere i 16 sjællandske kommuner.
Slagelse Kommune udbyder på vegne af følgende kommuner: Faxe, Greve, Guldborgsund, Holbæk, Kalundborg, Køge, Lejre, Næstved, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Slagelse, Solrød, Sorø, Stevns, Vordingborg.
Region Sjælland
Udbuddet vedrører levering af kateterhjælpemidler bevilget i henhold til Servicelovens § 112.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 2 x 1 år.
Borgerne har jf. servicelovens § 112 frit valg af leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen:
Serviceattest fra erhvervs- og selskabsstyrelsen (bemærk at der er ekspeditionstid ved rekvirering af attesten, der skal foreligge senest 2,5 uge efter, der er rettet henvendelse angående hensigt om indgåelse af kontrakt). Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel.
På nedenstående link kan der rekvireres serviceattest: https://erhvervsstyrelsen.dk/nye-vilkaar-serviceattester
Tilbudsgivers egenkapital for de seneste 3 disponible regnskabsår skal udgøre mindst 5 000 000 DKK ekskl. moms pr. år.
Tilbudsgiver skal have tegnet en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring inklusive personskade med en dækningssum pr. år på minimum 10 000 000 DKK.
En reference for udførsel af lignende opgave inden for de seneste 3 år. Referencer skal omhandle en kontrakt på løbende leverancer inden for servicelovens § 112-område af minimum 1 års varighed. Referencer skal indeholde mindst 1 års erfaring med anvendelse af elektronisk bevillingshåndtering og erfaring med levering til kommuner/indkøbsfællesskaber med over 100 000 indbyggere.
Dokumentationen skal indeholde leveringsperioden, kontaktoplysninger på relevant medarbejder hos kunden samt telefonnummer på kontaktperson.
Særlige hensyn: Af hensyn til at etablere en tilstrækkelig konkurrence om opgaven accepteres referencer, der inkludere en kontrakt på leverancer i en sammenhængende periode på minimum 1 år inden for årene 2016 – 2019. Mindstekravene ovenfor om opgavens størrelse, kontaktoplysninger og telefonnummer skal stadig opfyldes.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk