Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=255084&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Delkontrakt 3: Gul affaldsboks med afvigende farve låg til klinisk risikoaffald i størrelser 30,0 liter
(27.02.2020)
Marius Pedersen A/S
Ferritslev
Delkontrakt 1: Gul kanyleboks med gult låg til stikkende og skærende affald i størrelser fra 0,7 liter
(27.02.2020)
Hounisen Laboratorieudstyr
Niels Bohrs Vej 49
Skanderborg
Delkontrakt 2: Gul kanyleboks med gult eller klart låg til langt stikkende og skærende affald i størr
(27.02.2020)
Grathwol A/S
Karlslunde
Indkøb af kanylebokse og beholdere til klinisk risikoaffald til Region Syddanmark
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
Telefon: +45 29391252
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Indkøb af kanylebokse og beholdere til klinisk risikoaffald til Region Syddanmark
Genudbud af tidligere delkontrakter 2,3,6 og 7. Indkøb af kanylebokse og beholdere til klinisk risikoaffald til sygehusene i Region Syddanmark. Indkøbet omfatter køb og levering af forbrugsvarer samt uddannelse af personale.
Delkontrakt 1: Gul kanyleboks med gult låg til stikkende og skærende affald i størrelser fra 0,7 liter
Gul kanyleboks med gult låg til stikkende og skærende affald i størrelser fra 0,7 liter til 11,0 liter samt holdere.
Delkontrakt 2: Gul kanyleboks med gult eller klart låg til langt stikkende og skærende affald i størr
Gul kanyleboks med gult eller klart låg til langt stikkende og skærende affald i størrelser fra 6,0 - 8,0 liter og 30,0 liter samt holdere.
Delkontrakt 3: Gul affaldsboks med afvigende farve låg til klinisk risikoaffald i størrelser 30,0 liter
Gul affaldsboks med afvigende farve låg til klinisk risikoaffald i størrelser 30,0 liter og 60,0 liter samt affaldsbokse i farven blå og farven sort med låg i tilsvarende farve samt holdere.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav for at få sit tilbud taget i betragtning:
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører løbende levering af kanylebokse og/eller beholdere til klinisk risikoaffald til et sygehus.
Bemærk yderligere at såfremt de hos ordregiver nuværende holdere/stativer ikke er kompatible med tilbudsgivers kanylebokse og beholdere til klinisk risikoaffald, skal tilbudsgiver uden beregning for ordregiver, i implementeringsperioden levere og opsætte nye holdere/stativer. Priser på holder/stativer angivet i kontraktbilag 3 er således ikke gældende i dette tilfælde, men gælder udelukkende nyanskaffelser i driftsperioden.
Del IV: Procedure
Tilbud skal være afleveret i EU-Supply senest på den i tidsplanen, jf. udbudsbetingelser pkt. 4, angivne frist for aflevering af tilbud. Det er tilbudsgivers ansvar, at tilbud fremkommer rettidigt.
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/