Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Ultralydsscanninger
(11.06.2020)
Røntgenklinikken Aarhus
Morten Børups Gade 10 st.
8000 Aarhus
Ultralydsscanninger
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Skottenborg 26
By: Viborg
NUTS-kode: DK04
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
E-mail: helle.slotsdal@stab.rm.dk
Telefon: +45 24858259
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Del II: Genstand
Ultralydsscanninger
Formålet med dette udbud af ultralydsscanninger er at sikre patienter en kort ventetid og sikre overholdelse af behandlings- og udredningsfristen. Region Midtjylland ønsker derfor at indgå samarbejdsaftale med et privat hospital, en klinik eller speciallæge, der kan udføre undersøgelser til udredning inden for senest 8 hverdage efter modtagelse af henvisning og diagnostisk undersøgelse til brug for praktiserende læger og sppeciallæger senest 30 dage fra henvisningstidspunktet.
Formålet med dette udbud af ultralydsscanninger er at sikre patienter en kort ventetid og sikre overholdelse af behandlings- og udredningsfristen. Region Midtjylland ønsker derfor at indgå samarbejdsaftale med et privat hospital, en klinik eller speciallæge, der kan udføre undersøgelser til udredning inden for senest 8 hverdage efter modtagelse af henvisning og diagnostisk undersøgelse til brug for praktiserende læger og speciallæger senest 30 dage fra henvisningstidspunktet.
2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eusupply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til
dksupport@eusupply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svarmodulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne. Frist for tilmelding fremgår ligeledes af udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Internetadresse: http://KFST.dk