23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 078-137639
Offentliggjort
22.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyns og Nyborg

Opdateringer

Rettelse
(21.05.2015)

I stedet for:

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Levering af forbrugsvarer til tandpleje, herunder engangsartikler, produkter til profylakse, fyldninger, præparation, polering, kirurgi, rodbehandling, aftryk, desinfektion, rengøring samt dentale håndinstrumenter til de kommunale tandplejeklinikker i Faaborg-Midtfyn, Langeland, Kerteminde, Nordfyns og Nyborg.

04. præparation og polering

05. kirurgi

06. rodbehandling

07. håndinstrumenter

08. røntgen

09. desinfektion og rengøring

10. aftryk

11. provisorier

12. legetøj.

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud:

27.5.2015 (12:00)

Læses:

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Levering af forbrugsvarer til de kommunale tandplejeklinikker i Faaborg-Midtfyn, Langeland, Kerteminde, Nordfyns og Nyborg inden for følgende produktgrupper:

1. Engangsartikler

2. Profylakse

3. Fyldninger

4. Præparation & polering

5. Kirurgi

6. Rodbehandling

7. Håndinstrumenter

8. Røntgen

9. Desinfektion & rengøring

10. Aftryk & provisorier

11. Gavelegetøj.

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud:

4.6.2015 (12:00)


Yderligere supplerende oplysninger:
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.

Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.

Som konsekvens af den ændrede frist for modtagelse af tilbud, jf. nærværende dokuments afsnit IV.3.4), er udarbejdet ny vejledende tidsplan. Denne er i form af et rettelsesblad tilgængelig på www.indkobfyn.dk > Udbud > Ingangværende udbud > EU-udbud: Levering af dentale forbrugsvarer 2015.

Rettelse
(30.05.2015)

I stedet for:

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud:

4.6.2015 (12:00)

Læses:

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud:

11.6.2015 (12:00)

Rettelse
(09.06.2015)

I stedet for:

IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

11.6.2015 (12:00)

Læses:

IV.3.4)

Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

16.6.2015 (12:00)

Rettelse
(16.06.2015)

I stedet for:

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud:

16.6.2015 (12:00)

Læses:

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud:

17.6.2015 (15:00)

Annullering
(10.08.2015)

Uafsluttet procedure
Kontrakten er ikke blevet tildelt
Kontrakten kan blive genstand for en fornyet offentliggørelse

Yderligere supplerende oplysninger:
Ingen af de modtagne tilbud var konditionsmæssige, og udbuddet annulleres. Kontrakten vil blive genudbudt

Levering af dentale forbrugsvarer


Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyns og Nyborg

Danmark-Ryslinge: Forbrugsvarer til tandpleje

2015/S 078-137639

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Fællesindkøb Fyn på vegne af kommunerne: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyns og Nyborg
Graabjergvej 3A
Fællesindkøb Fyn
Bjarne Roe Iversen
5856 Ryslinge
DANMARK
+45 72531183

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.indkobfyn.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.indkobfyn.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed

Regional eller lokal myndighed

I.3) Hovedaktivitet

Generelle offentlige tjenester

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:

Levering af dentale forbrugsvarer.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Varer

NUTS-kode DK031

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4) Oplysninger om rammeaftale

Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 2

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Levering af forbrugsvarer til tandpleje, herunder engangsartikler, produkter til profylakse, fyldninger, præparation, polering, kirurgi, rodbehandling, aftryk, desinfektion, rengøring samt dentale håndinstrumenter til de kommunale tandplejeklinikker i Faaborg-Midtfyn, Langeland, Kerteminde, Nordfyns og Nyborg.

04. præparation og polering

05. kirurgi

06. rodbehandling

07. håndinstrumenter

08. røntgen

09. desinfektion og rengøring

10. aftryk

11. provisorier

12. legetøj.

II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

33141800, 33131000, 33133000, 33136000, 33137000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8) Delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner

Optioner: nej

II.2.3) Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja

Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2

II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

27.5.2015 - 12:00

IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.

IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8) Åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
VI.2) Oplysninger om EU-midler
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

http://www.klfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

http://www.kfst.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

17.4.2015

Send til en kollega

0.078