Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Vindere
Udbud af ledsagerordning
(05.02.2020)
DUOS A/S
Ellebjergvej 52, 1.
2450 København SV
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.2
I stedet for:
Dato: 10-01-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 17-01-2020
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Grundet ændring som følge af spørgsmål/svar forlænges tilbudsfristen for at give alle mulighed for at forholde sig til ændringen. Ændringen fremgår af udbudsbetingelserne, version 2.
Udbud af ledsagerordning
Høje-Taastrup Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 19501817
Postadresse: Bygaden 2
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2630
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Hansen
E-mail: janha@htk.dk
Telefon: +45 43591000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.htk.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330953
Del II: Genstand
Udbud af ledsagerordning
Høje-Taastrup Kommune udbyder hermed kommunens ledsagerordning. Ordningen er p.t. en in-house ordning, hvorfor udbuddet er en udlicitering med virksomhedsoverdragelse. Kommunen afgiver ikke kontrolbud.
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup Kommune udbyder hermed kommunens ledsagerordning. Ordningen er p.t. en in-house ordning, hvorfor udbuddet er en udlicitering med virksomhedsoverdragelse. Kommunen afgiver ikke kontrolbud.
Ledsageordningen efter servicelovens § 97 er en ordning, der giver fysisk og psykisk handicappede mellem 18 og 67 år mulighed for at få bevilliget op til 15 timers ledsagelse om måneden til aktiviteter uden for hjemmet. Ledsagelse bevilges både til brugere i private hjem og på institutioner.
Med en ledsageordning behøver brugeren ikke at være afhængig af familie og venner til f.eks. indkøb, lægebesøg, behandlinger, kulturelle aktiviteter, ferie m.m. For brugeren, der ofte er vant til at skulle bede om hjælp fra de nære omgivelser, giver ledsageordningen på den måde en øget frihed, med bedre mulighed for at bestemme over egen tid.
Ledsageordningen omfatter ikke praktisk hjælp i hjemmet, ligesom ledsageren ej heller kan fungere som besøgsven.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Kontrakten tildeles til den tilbudsgiver som har afgivet tilbuddet med ”bedste forhold mellem pris og kvalitet” bedømt ud fra de underkriterier, som er angivet i udbudsbetingelsernes tabel 3.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk