Fakta om udbudet
Udbyder
Rødovre Kommune
Udbud af sundhedsordning til medarbejderne i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Mikkel Schannong
E-mail: cn26213@rk.dk
Telefon: +45 36377072
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
Udbud af sundhedsordning til medarbejderne i Rødovre Kommune
Sundhedsordningen i Rødovre Kommune har eksisteret siden 2008 og har i dag 2 inhouse klinikker. Sundhedsordningens tilbud består i dag af henholdsvis:
— Fysioterapi,
— Massage,
— Mulighed for at få lavet en sundhedsprofil i klinikken,
— Workshops til arbejdspladsen,
— Mulighed for nakke-/ryg- samt yoga holdtræning i 8-12 uger til arbejdspladsen,
— Visitering til personligt træningsprogram i ”Vestbadet”,
— Løbende forbyggende tiltag i samarbejde med sundhedskoordinatoren og arbejdspladserne.
Siden 2012 har sundhedsordningen i Rødovre Kommune også haft en psykologordning, hvor der er mulighed for op til 8 konsultationer ved arbejdsrelaterede hændelser eller trivselsproblemer.
Ny sundhedsordning:
Rødovre Kommune ønsker at bevare muligheden for behandling af arbejdsrelaterede problematikker i vores klinikker, men ønsker i langt højere grad at fokusere på forebyggelse ude på arbejdspladsen i medarbejdernes hverdag.
Rødovre
Sundhedsordningen i Rødovre Kommune har eksisteret siden 2008 og har i dag 2 inhouse klinikker. Sundhedsordningens tilbud består i dag af henholdsvis:
— Fysioterapi,
— Massage,
— Mulighed for at få lavet en sundhedsprofil i klinikken,
— Workshops til arbejdspladsen i pausegymnastik, ergonomitjek og sundhedsprofil,
— Mulighed for nakke-/ryg- samt yoga holdtræning i 8-12 uger til arbejdspladsen,
— Visitering til personligt træningsprogram i ”Vestbad” inklusiv 3 ‐måneders adgangskort,
— Løbende forbyggende tiltag i samarbejde med sundhedskoordinatoren og arbejdspladserne.
Siden 2012 har sundhedsordningen i Rødovre Kommune også haft en psykologordning, hvor der er mulighed for op til 8 konsultationer ved arbejdsrelaterede hændelser eller trivselsproblemer. Ordningen tilbyder individuelle forløb, gruppesamtaler og telefonisk ledelsesrådgivning. Henvendelse til psykolog går via leder til rådgivningscenter.
I 2018 blev der i alt oprettet 121 arbejdsrelaterede sager, hvoraf sundhedsordningen dækker de 50% og den rekvirerende arbejdsplads ligeså 50%. Denne betalingsform forventes videreført i den nye ordning.
Ny sundhedsordning:
Rødovre Kommune ønsker at bevare muligheden for behandling af arbejdsrelaterede problematikker i vores klinikker, men ønsker i langt højere grad at fokusere på forebyggelse ude på arbejdspladsen i medarbejdernes hverdag. Derfor ønsker Rødovre Kommune en sundhedsordning, der består af en behandlingsdel med blandt andet fysioterapi, en forebyggende del ude på arbejdspladserne samt mulighed for udvikling og løbende nye tiltag. Fordelingen af delene ønskes fleksibel med gradvist mere fokus på forebyggelse og udvikling end behandling med ambition om at nå en fordeling på 50/50, men med primært fokus på det til en hver tid gældende behov. På nuværende tidspunkt er stort set alle ressourcer i behandlingsdelen, og ønsket er en gradvis overgang til mere forebyggelse og udvikling.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Udelukkelse og egnethed:
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. §135 - 136 og frivillige udelukkelsesgrunde, jf. §137, stk. 1, nr. 3 – 6, i udbudslovens (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Teknisk og/eller faglig formåen:
Tilbudsgiver skal opfylde mindstekrav til teknisk og faglig formåen.
Tilbudsgiver bedes fremsende minimum 2 referencer, der dokumenterer, at de har udført 2 tilsvarende opgaver for 2 organisationer med minimum 1 000 medarbejdere. Opgaven, de har håndteret, skal både have indeholdt en almindelig sundhedsordning med blandt andet fysioterapi samt en psykologordning.
Sociale klausuler:
Rødovre Kommune ønsker at samarbejde med virksomheder, der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv.
Som leverandør til kommunen, skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse, tages kontakt til Jobcentret i Rødovre Kommune på tlf. 3637 7033, med henblik på at indgå i samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats.
Leverandøren forpligter sig til at opgive navn, telefonnummer og mail til den ansvarlige for samarbejdet med Rødovre Jobcenter, samt informere denne om kontraktens indhold.
Leverandøren er forpligtet til at overholde Rødovre Kommunes sociale klausuler i forbindelse med opfyldelse af kontrakten.
Del IV: Procedure
Tildeling vil ske ud fra en samlet vurdering, hvor der lægges vægt på erfaring, effekt og kvalitet som løsningsforlaget baseres på inden for den økonomiske ramme.
Der tildeles point på en skala fra 0-10 ved hvert tildelingskriterie.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk