Fakta om udbudet
Udbyder
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Rammeaftale om levering af it-hjælpemidler
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Frederiksholms Kanal 26
1220 København
DANMARK
Telefon: +45 33925000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.stukuvm.dk
Yderligere oplysninger fås her: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Frederiksholms Kanal 26
Kontaktpunkt(er): Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Att: Jannie Worm Eriksen
1220 København K
DANMARK
Telefon: +45 33925774
Mailadresse: jannie.worm.eriksen@stukuvm.dk
Internetadresse: http://www.stukuvm.dk
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Frederiksholms Kanal 26
Kontaktpunkt(er): Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Att: Jannie Worm Eriksen
1220 København K
DANMARK
Telefon: +45 33925774
Mailadresse: jannie.worm.eriksen@stukuvm.dk
Internetadresse: http://www.stukuvm.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Frederiksholms Kanal 26
Kontaktpunkt(er): Styrelsen for Undervisning og Kvalitet
Att: Jannie Worm Eriksen
1220 København K
DANMARK
Telefon: +45 33925774
Mailadresse: jannie.worm.eriksen@stukuvm.dk
Internetadresse: http://www.stukuvm.dk
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
NUTS-kode
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 200 000 000 og 240 000 000 DKK
Under disse støtteordninger ydes der bl.a. støtte i form af it-hjælpemidler og særlige hjælpemidler. Støtten er primært rettet mod støttemodtagere med læse-/skrivevanskeligheder samt støttemodtagere med synsvanskeligheder (blinde og svagsynede). Derudover yder der også støtte til støttemodtagere med bevægevanskeligheder støttemodtagere.
Styrelsen for Undervisning og Kvalitet gennemfører dette udbud for at indgå en rammeaftale med en leverandør om levering af disse it-hjælpemidler og særlige hjælpemidler.
Udbuddet omfatter:
— Anskaffelse af it-udstyr og software, herunder udstyr og software beregnet for brugere med forskellige funktionsnedsættelser
— Klargøring, installation, opsætning og distribution af udstyret
— Support og vejledning vedr. it-udstyr, software og særlige hjælpemidler
— Genbrugs- og lagerfunktion for det omhandlede udstyr
— Administration af licenser.
Softwaren skal være individuelt tilpasset den enkeltes støttemodtageres behov. Det betyder, at »softwarepakken« ikke er en fast enhed, men kan sammensættes efter behov i forhold til støttemodtagerens funktionsnedsættelse og den konkrete uddannelse.
Særlige hjælpemidler består af produkter, som kan kompensere forskellige funktionsnedsættelser i relation til at deltage i skole- og uddannelsessituationen. Der er tale om en række forskellige hardware- og softwarehjælpemidler.
33196200, 39162000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er vigtigt, at erklæringen vedrører netop den juridiske enhed, der afgiver tilbuddet.
Ved sammenslutning af tilbudsgivere (f.eks. konsortium) af tilbudsgivere skal oplysningerne dog gives for hver enkelt tilbudsgiver Erklæringen skal udfyldes, og såfremt der ikke er gæld til det offentlige skal erklæringen forsynes med »0« eller »0 DKK«.
Herudover skal tilbudsgiver vedlægge oversigt over virksomhedens balance og egenkapital de seneste 3 regnskabsår.
Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal oplysningerne afgives for hver enkelt deltager.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Gennemsnittet af den årlige samlede omsætning fra seneste tre disponible regnskabsår skal være mindst 10 000 000 DKK eksl. moms. Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) er det dog konsortiet, der tilsammen skal leve op til mindstekravet.
Liste over tilbudsgivers betydeligste leverancer af IT-hjælpemidler (hardware og software) inden for de sidste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkt samt kunden (max 10 referencer).
Ved sammenslutning af tilbudsgivere (konsortium) skal oplysningerne afgives for hver enkelt deltager.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver inden for de seneste 3 år har haft mindst én lignende leverance af hardware og mindst én lignende leverance af software.
Ved sammenslutning af tilbudsgivere (konsortium) er det dog konsortiet, der tilsammen skal leve op til mindstekravet.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 35
2. Kvalitet. Vægtning 45
3. Leveringssikkerhed. Vægtning 20
Bekendtgørelse om køberprofil
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 29-048510 af 11.2.2015
Andre forudgående offentliggørelser
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 63-110346 af 26.3.2015
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: Leveringen af de omfattede varer og tjenesteydelser forventes udbudt igen til driftstart 1.8.2017 eller såfremt optionen om forlængelse benyttes til driftstart enten 1.8.2018 eller 1.8.2019.
Udbudsmaterialet offentliggøres på udbyders hjemmeside: www.uvm.dk og www.stukuvm.dk Tilbud kan ikke afleveres pr. e-mail. Der foreligger ikke yderligere dokumentation, som tilbudsgiver kan rekvirere fra udbyder forud for fremsendelse af tilbud, jf. pkt. I.1). Eventuelle spørgsmål og svar i forbindelse med afgivelsen af tilbud vil blive offentliggjort på udbyders hjemmeside.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk