Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Vindere
Udbud af specialiserede indsatser for særligt udsatte unge
(07.07.2020)
Incita
Ellebjergvej 52
2450 København SV
Udbud af specialiserede indsatser for særligt udsatte unge
(07.07.2020)
Glad Fonden
Rentemestervej 45-47
2400 København NV
Udbud af specialiserede indsatser for særligt udsatte unge
(07.07.2020)
HKI - Hans Knudsen Instituttet
Glentevej 67-69
2400 København NV
Udbud af specialiserede indsatser for særligt udsatte unge
(07.07.2020)
Væksthuset
Sundholmsvej 34, 1. sal
2300 København S
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 04-02-2020
Time: 13:00
Læses:
Dato: 06-02-2020
Time: 13:00
Udbud af specialiserede indsatser for særligt udsatte unge
Københavns Kommune - Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 64942212
Postadresse: Bernstorffsgade 17
By: København V
NUTS-kode: DK011
Postnummer: 1592
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Schiørring
E-mail: e72s@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/120447319.aspx
Del II: Genstand
Udbud af specialiserede indsatser for særligt udsatte unge
Ved nærværende udbud ønsker Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen at indgå aftale om køb af uddannelses- og beskæftigelsesindsatser efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats for særligt udsatte unge.
Udbuddet omfatter indsatser for særligt udsatte unge efter lov om en aktivbeskæftigelsesindsats, kapitel 11 - virksomhedspraktik, kapitel 12 - ansættelse medløntilskud, kapitel 14 - vejledning og opkvalificering og kapitel 26 - mentorstøtte (den nye beskæftigelseslovgivning, der træder i kraft 1.1.2020).
Der efterspørges indsatser for 4 del-målgrupper af særligt udsatte unge:
— Unge med udviklingshæmning, herunder uafklarede,
— Unge med diagnose indenfor autismespektret, herunder uafklarede,
— Unge med psykiskdiagnose/handicap, psykisk sårbarhed, misbrug og/eller hjemløshed, herunder uafklarede,
— Udadreagerende unge, evt. utilpassede, kriminalitetstruede og/eller med tidlige kriminalitet, der ikke har tilknytning til rocker- elle bandemiljø.
Tilbudsgiver kan byde på én, flere eller alle delmålgrupper.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, § 136, nr. 1-3 og § 137, nr. 1-6. Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til udøvelse af det pågældende erhverv: Tilbudsgiver skal være registreret i Det Centrale Virksomhedsregister (CVR), hvis tilbudsgiver er en dansk virksomhed. Er tilbudsgiver en udenlandsk virksomhed, skal tilbudsgiver lade sig registrere i Registret for Udenlandske Tjenesteydere (RUT). Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen: Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dæknings pr. forsikringsår på minimum 500 000 DKK pr skadebegivenhed for tingskade og 10 000 000 DKK pr. skadebegivenhed for personskade. Tilbudsgivers omsætning i de 3 seneste offentliggjorte årsregnskab skal udgøre minimum 5 000 000 DKK (ekskl. moms) pr. år.
Del IV: Procedure
Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen vil tildele rammeaftalen til de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Ordregiver vil anvende følgende underkriterier med den for hvert kriterium anførte vægt:
- Kvalitetkriterium 1: 40%, kvalitetkriterium 2: 40% og pris: 20%.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk